ما را دنبال کنید
فروش عمده لنت ترمز با قیمت ارزان
فروشگاه اینترنتی راد با ایجاد امکان فروش عمده لنت ترمز، این فرصت را برای شما ایجاد می کرده است . تا از هر نقطه از کشور خرید خود را انجام دهید. و در کمترین زمان سفارش را تحویل بگیرد.

فروش عمده لنت ترمز

حتما میدانید که یکی از مهم ترین قطعه ها در هر خودرو که وظیفه اش تامین ایمنی راننده و سرنشینان است لنت ترمز است. اولین نیاز هر خودرو تضمین این نکته است که هرگاه به عابری پیاده، مقصد و یا مانعی رسید بتواند با فشرده شدن پدال ترمز متوقف شود. این قطعه ی مهم که برای هر وسیله ی نقلیه ای حیاتی محسوب میشود توسط شرکت های سازنده ی بزرگ دنیا و مطابق آخرین استاندارد ها و قوانین و معیار های بین المللی ساخته میشود.

فروش عمده لنت ترمز

چرا فروش عمده لنت ترمز؟

فروش محصولات لنت ترمز و دیسک چرخ به صورت عمده میتواند برای شما بسیار پر سود و پر بازده باشد و اعتبار روز افزونی را برای شما به ارمقان بیاورد،اما به شرط این که محصولتان از کیفیت کافی برخوردار بوده و مرغوب باشد و مطابق با استاندارد های روز جهانی تولید شده باشد، ضمن این که فروش محصولی با کیفیت که موجب رضایت خریدار باشد و کارکرد خوبی ارائه کند یک نفع بزرگ برایتان دارد و آن نفع وجود یک مشتری ثابت است که برای خرید بعدی مجددا به شما مراجعه خواهد کرد. در فروش عمده لنت ترمز باید اطمینان حاصل کنید که هیچ یک از محصولاتتان پس از نصب مشکلی برای خریدار بوجود نیاورد، بخاطر داشته باشید که با فروش چنین محصول با اهمییتی شما مسئول جان و مال افراد خواهید بود.

در فروش عمده لنت ترمزخودرو نباید سود دهی کوتاه مدت را فدای رضایت  و امنیت مشتری کرد و آینده و اعتبار شغلی را با عدم صداقت و برای سود بردن در مدت زمانی کوتاه به خطر انداخت.

خرید و فروش عمده لنت ترمز

خرید و فروش لنت خودرو به صورت عمده یقینا سود خیلی خوبی هم برای فروشنده و هم برای خریدار به همراه دارد چون که با خرید محصول به صورت عمده هزینه ی کمتری نسبت به خرید در حالت تکی پرداخت میشود و فروشنده هم میتواند با فروش بیشتر سود بیشتری هم بدست آورد و به بیان دیگر خرید و فروش عمده لنت ترمز معامله ای دو سر برد است و برای هر دو طرف منفعت به همراه دارد.

عوامل تاثیر گذار برقیمت عمده لنت ترمز

قیمت لنت ترمز همیشه دغدغه ی اصلی صاحبان خودرو بوده است. قیمت لنت به عوامل مختلفی وابسته است که مهم ترین عامل جنس لنت ترمز است. علاوه بر جنس، نوع خودرو، تکنولوژی استفاده شده در ساخت لنت و اعتبار شرکت سازنده نیز بر روی قیمت تاثیر گذار است.

 پر فروش ترین لنت ترمز به صورت عمده کدام است؟

در ایران بیش بیش از نیمی از خودرو های سواری که مورد استفاده قرار میگیرد پژو دویست و شش، سمند و پراید است. مطمئنا شما دوستان و آشنایان زیادی را سراغ دارید که صاحب یکی از خودروهای پراید یا سمند یا دویست و شش هستند. در این صورت شما برای صرفه جویی در هزینه و خرید محصولی مرغوب و با کیفیت میتوانید باهم جمع شده و به صورت عمده لنت ترمزتان را خریداری کنید. علاوه بر این از آن جا که تولید این سه مدل در خودرو در کشور ما بیشتر است و جمعیت زیادی از این ها استفاده میکنند فروش عمده  لنت ترمزشان بسیار رایج است و پیدا کردن عمده فروشی برای خرید ابدا کار سختی نیست.

خرید عمده لنت ترمز خودروهای وارداتی

با توجه به اعمال تحریم ها علیه ایران، مانند هر وسیله ی وارداتی دیگری ممکن است که پیدا کردن لوازم یدکی و قطعات مورد استفاده در خودروهای وارداتی هم با مشکل روبرو شود. مهم ترین سوالی که برای خرید و فروش عمده لنت ترمز خودرو های وارداتی مطرح میشود این است که از کجا بدانیم لنت ترمز اصل است و تقلبی و بی کیفیت نیست؟در این حال توصیه ما به شما این است که در درجه ی اول به سراغ نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر بروید. بخاطر داشته باشید که لنت ترمز های اصل و اورجینال چندان ارزان قیمت نیستند، گول قیمت پایین لنت های تقلبی را نخورید که در این صورت علاوه بر ضرر مالی ممکن است خسارت های جبران ناپذیر جانی هم گریبان گیرتان شود.

چند توصیه قبل از خرید عمده لنت ترمز

1-قبل از خرید عمده ی لنت ترمز حتما درباره ی انواع مختلف آن تحقیق کنید.

2-درباره ی انواع برند ها اطلاعات کسب کرده و بروشور آن ها را مورد مطالعه قرار دهید.

3-دقت کنید که لنت ترمز مورد نظرتان حتما دارای ضمانت نامه پس از فروش باشد.

4- مدل و سال تولید اتوموبیلتان را با مدل و سال تولید لنت تطبیق دهید و در صورت تناسبشان با یکدیگر اقدام به خرید کنید.

از کجا لنت عمده بخریم

شاید برای شما هم این مورد پیش آمده است که قصد خرید لنت به صورت عمده را داشته باشید . اما محل عرضه عمده آن را پیدا نکرده اید. یا اینکه اگر چنین فروشگاهی را یافتید قیمت آن بسیار بالا بوده است. ولی امروزه این امکان به وجود آمده است که شما به صورت اینترنتی خرید عمده لنت را انجام دهید. در همین راستا فروشگاه اینترنتی راد با ایجاد امکان فروش عمده لنت ترمز، این فرصت را برای شما ایجاد می کرده است . تا از هر نقطه از کشور خرید خود را انجام دهید. و در کمترین زمان سفارش را تحویل بگیرد. با مراجعه به صفحه زیر می توانید قیمت ها خرید لنت ترمز به صورت عمده را مشاهده کنید.

مشاهده قیمت لنت ترمز عمده در فروشگاه بازرگانی راد

منبع : گروه سئو وبسایت بازرگانی راد

بازرگانی راد, حسین میخک 23 اردیبهشت 1400
این پست را به اشتراک بگذار
ورود | ثبت نام افزودن نظر
آموزش کامل نحوه تعویض لنت ترمز
با توجه به تنوع لنت ها، خودروها و تفاوت‌های شیوه و عادات رانندگی شما، نمی‌شود بر اساس کیلومتر دقیقاً گفت که پس از پیمودن چه مسافتی باید به تعویض لنت ترمز اقدام کنید.