ما را دنبال کنید
بهترین استارت پژو 405
استارت خودرو پژو 405 به گونه‌ای است که معمولا نسبت به سایر قطعات سریع‌ تر خراب شده و نیاز به تعویض پیدا می کند. ما در این مقاله شما را با تمام اطلاعات مورد نیاز درباره استارت آن آشنا میکنیم.

استارت پژو 405

استارت خودرو پژو 405 به گونه‌ای است که معمولا نسبت به سایر قطعات سریع‌ تر خراب شده و نیاز به تعویض پیدا می کند. از این گذشته شما در بازار انواع مختلفی از استارت ها را می بینید که شناخت آنها برای شما بسیار سخت است. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم ابتدا مقاله چگونگی و نحوه عملکرد استارت خودرو را مطالعه نمایید. حال اگر از خودرو پژو ۴۰۵ استفاده می کنید، ما در این مقاله شما را با تمام اطلاعات مورد نیاز درباره استارت آن آشنا میکنیم.
استارت پژو 405 دو زغاله امکو

بهترین برند استارت پژو 405

در این قسمت برخی از بهترین و معتبر ترین برند های استارت خودرو پژو 405 موجود در بازار را معرفی می کنیم.
-
استارت خودرو پژو 405 برند  والئو

-استارت خودرو پژو 405 برند الیگ

-استارت خودرو پژو 405 برند دنسو

-استارت خودرو پژو 405 برند اژین

-استارت خودرو پژو 405 برند دیکو

-استارت خودرو پژو 405 برند عظام

جهت خرید هریک از برند های های بالا می توانید به وبسایت بازرگانی راد مراجعه نماید. و هرکدام از آنها را با کمترین قیمت ممکن  که در بازار وجود دارد تهیه کنید.

در صورتی که استارت خودروی شما با مشکل مواجه شد و به تعویض نیاز پیدا کرد، تهیه و خرید آن را به تعویق نیاندازید. زیرا در غیر این صورت همانطور که میدانید با مشکلات بعدی نیر مواجه  شد‌ه و اصلا  اتوموبیل شما روشن نخواهد شد. پس با تحقیق و جمع آوری اطلاعات دقیق درمورد استارت مورد نظر، بهترین انتخاب و خرید ممکن را برای خود فراهم کنید.

خرید استارت پژو 405 در فروشگاه بارزگانی راد همراه با لیست قیمت

خرید استارت پژو ۴۰۵

وظیفه استارت خودرو پژو 405 روشن کردن و راه انداختن خودرو می باشد. در صورتیکه این قطعه با مشکل مواجه شود یا خراب شود خودرو استارت نمی خورد و روشن نخواهد شد. در این صورت برخی اوقات لازم است شخصی از پشت خودرو را هل دهد تا به حرکت درآید و روشن شود. این کار علاوه بر خسته کننده بودن ممکن است همیشه جواب گو نباشد. تعویض استارت خودرو و جایگزین کردن استارت مناسب شما را از این گونه مشکلات و دردسر ها رها می‌کند.  بنابراین شما بایستی بهترین استارت خودرو پژو 405 را خریداری کنید. در همین راستا شما می توانید با مراجعه به صفحه خرید استارت پژو 406  بازرگانی راد لیست قیمت ها و مشخصات کامل هر یک از برند های تولید کننده استارت را مشاهده کنید.

نکات خرید استارت پژو 405

بهتر است در هنگام خرید استارت خودرو پژو405 به نکاتی که برای شما بیان می کنیم دقت و توجه کافی داشته باشید تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه ایمنیتان نیز در بالاترین حد رعایت شود.

- ظرفیت استارت جدیدی که تهیه می کنید باید با ظرفیت استارت قبلی خودروی شما هماهنگ و مشابه باشد.
- اتصال دادن سیم های متصل به استارت خودرو به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.
- جای اتصالات پیچ ها و چرخ دنده ها در استارت جدید باید با استارت قبلی خودروی شما کاملاً هماهنگ و یکسان باشد.

- دقت داشته باشید که حتما از فروشگاه ها و برند های معتبر خرید کنید.

شما می توانید برای خرید استارت خودرو پژو 405 به نمایندگی ها و مراکز مجاز به فروش محصولات پژو 405 مراجعه کنید از طریق آنلاین شاپ ها و سایت های معتبر اقدام به خرید کنید. برای خرید بهتر است لیستی از اطلاعات دقیق و قیمت ها در مورد محصول مورد نظر خود را بدست بیاورید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین استارت پژو 405 را برای خود انتخاب کنید.

علائم خرابی استارت پژو 405

 پیش از هر چیز شما باید بدانید که در چه زمانی باید استارت خودرو خود را تعویض کنید. بنابراین ابتدا علائم خرابی استارت خودرو پژو 405 را برای شما بیان می کنیم. علائم خرابی استارت پژو 405 تا حدودی شبیه به سمند و پارس می باشد و زمانی که استارت زدن با این مشکلات رو به رو شد شما باید برای تعویض استارت خودرو خود اقدام کنید:

- معمولاً در فصل سرما خودرو استارت نمی خورد یا به اصطلاح می چسبد.

- سوئیچ باز می شود و برق هم به آمپر می رسد ولی بعد از اتصال زدن موتور خودرو خاموش می ماند.

- سوئیچ باز می شود و برق هم به آمپر می رسد اما بلافاصله بعد از استارت زدن از موتور صدای تیک تیک به گوش می رسد.

- پس از این که خودرو روشن می شود، استارت آن با دنده فلایویل به مشکل بر می خورد.

- در برخی اوقات خودرو به راحتی و در برخی اوقات به سختی استارت می خورد.

‌- خودرو به کلی استارت نمی خورد

-توجه داشته باشید که این نقص ها در صورت خوردگی دنده کیلومتر هم پیش می آید.

هنگامی که شما می خواهید خودرو را به وسیله حرکت سوئیچ روشن کنید استارت خودروی شما وارد عمل می‌شود و با دنده فلای فلایویل گیربکس درگیر می شود. در این درگیری بین چرخ دنده استارت با فلایول به صورت اتوماتیک عمل استارت انجام می شود. اگر بخواهیم به صورت جزئی توضیح دهیم با اشاره شما استارت اتوماتیک با میدان مغناطیسی قوی چرخ دنده استارت را می کشد و در مدار مغناطیسی قرار می دهد. حال در صورتی که خرابی رخ دهد، به صورت مستقیم باعث بروز اختلال در استارت و عدم روشن شدن خودروی شما می شود.


بارزگانی راد ارائه دهنده بهترین برندهای استارت در ایران
جهت خرید شما می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

خرید استارت خودرو

تفاوت های بین استارت پژو 405 دو ذغاله با چهار ذغاله

استارت  خودرو پژو 405 دارای ولتاژ ۱۲ ولت می باشد و اجزای اصلی آن شامل دنده استارت، جاذغالی، زغال استارت، درب پوسته، کله قندی استارت، فنر ذغال، پیچ و مهره، پژو و دو شاخه استارت می باشد که در این بین ذغال قطعه مصرفی بوده و اولین جز پایان پذیر در خرابی استارت پژو به حساب می آید‌.

هر دو مدل استارت  دو ذغاله و چهار ذغاله با ولتاژ ۱۲ تولید می شوند. ولی در مدل چهار ذغاله توانایی آن ۱.۳ کیلو وات و در مدل دو ذغاله ۱.۱ کیلو وات می باشد. به همین دلیل قدرت مدل چهار ذغاله بالا تر می باشد و در زمان کم تری موتور را روشن می کند و فشار زیادی را به استارت وارد نمی کند.

در مدل دو ذغاله به علت پایین بودن کیلو وات استارت در فصول سرد سال در مقایسه با فصول دیگر موتور دیر تر روشن می شود. در رابطه با میانگین طول عمر استارت خودرو پژو می توان به این مورد اشاره کرد که استارت جدید چهار ذغاله، طول عمر طولانی تری نسبت به استارت دو ذغاله دارد. در هر دو مدل گفته شده، سر دنده استارت ها نه خاره می باشند. استارت پژو خودرو ۴۰۵ مدل والئو دو ذغاله و چهار ذغاله با خودرو های پژو پارس، پژو ۲۰۶، سمند و زانتیا یکسان می باشند و هم خوانی دارند.

بدیهی است که هرچه کیفیت محصول شما بیشتر باشد قیمت آن هم بالا تر می رود. زیرا برای تهیه محصولات با کیفیت بالا باید از مواد اولیه مرغوب نیز استفاده کرد و این مواد هم قیمت بالاتری دارند. اما شما با بررسی و تحقیقات کافی می توانید محصولی با کیفیت مرغوب و قیمتی معقول را یافته و برای خودروی خود تهیه کنید. توجه داشته باشید ممکن است دو محصول در رنج قیمت یکسان قرار داشته باشند اما یکی از محصول ها دوامی مساوی با شش ماه و دیگری دوامی با دو سال داشته باشد. بنابراین شما با بررسی مشخصات دقیق درمورد استارت های مختلف خودرو پژو 405، ویژگی‌ ها و دوام هر یک، انتخابی معقول داشته باشید.

منبع  : گروه سئو وبسایت بازرگانی راد

بهترین استارت پژو 405
بازرگانی راد, تیم محتوا 01 تیر 1400
این پست را به اشتراک بگذار
ورود | ثبت نام افزودن نظر
بهترین مارک لنت ترمز در بازار
لنت های زیادی در بازار وجود دارند که هر شخصی را جهت خرید با مشکل مواجه می کند. اما ما در این مقاله با بهره گیری از نظر متخصصان بهترین مارک لنت ترمز در بازار را تعیین کرده ایم.