ما را دنبال کنید
بهترین لنت ترمز های خارجی در بازار کدامند؟
داشتن اطلاعات کافی از برندهای معتبر لنت ترمز در انتخاب مناسب ترین گزینه کمکتان خواهد و از خسارت جانی و مالی و هدر رفتن وقت جلوگیری می کند بنابراین ما در این مقاله به بررسی بهترین لنت ترمز های خارجی خواهیم پرداخت.


بهترین لنت ترمز های خارجی

مهم ترین قطعه در سیستم ترمز هر اتوموبیل، چه این اتومبیل یک خودروی کوچک سواری باشد یا یک خودروی ریلی، لنت ترمز است. لنت ترمز محصولی کاملا تخصصی است که امنیت سرنشینان خودرو به آن وابسته است.

بهترین لنت ترمز های خارجی در بازار کدامند؟

معرفی بهترین لنت ترمز های خارجی
داشتن اطلاعات کافی از برندهای معتبر لنت ترمز در انتخاب مناسب ترین گزینه کمکتان خواهد و از خسارت جانی و مالی و هدر رفتن وقت جلوگیری می کند بنابراین ما در این مقاله به بررسی بهترین لنت ترمز های خارجی خواهیم پرداخت.

لنت ترمز تکستار(TEXTAR)

این برند آلمانی را باید معتبر ترین و یکی از بهترین لنت ترمز های خارجی دانست که در  تولید ترمز های دیسکی تجربه و مهارت زیادی داشته و در بازار مصرف کنندگان ایرانی از میان برند های خارجی بیشترین تقاضا را دارد. تکستار به دلیل داشتن قرارداد با شرکت های خودروساز فرانسوی از جمله پژو و سیتروئن به تولید تخصصی قطعات سیستم ترمز این کمپانی ها می پردازد و از آن جایی که این خودرو ها به ایران هم صادر می شوند لنت ترمز های تکستار هم به وفور در بازار یافت می شود.

لنت ترمز های تکستار بسیار با کیفیت و مرغوب هستند و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند، کاملا بی سر و صدا بوده و طول عمر بالایی دارند و برای اکثر ماشین ها از جمله پراید محصولات گوناگون و لنت ترمز ارائه می دهند به همین دلیل در میان برند های خارجی این شرکت همواره پیشرو بوده است.

اگر وسیله ی نقلیه ی شما ترمز دیسکی سرامیکی کربنی نیاز دارد می توانید اطمینان داشته باشید که تکستار مناسب ترین انتخاب است. جهت خرید لنت ترمز تکستار می توانید به سایت بازرگانی راد مراجعه کنید و محصول خود را تهیه کنید.

لنت ترمز الیگ

الیگ برندی ژاپنی است. این کمپانی  از مشارکت متخصصان ژاپنی با آمریکا تاسیس شده است. الیگ در زمینه ی تولید انواع لنت ترمز و دیسک چرخ فعالیت دارد. محصولات الیگ در سطح جهانی بسیار شناخته شده و معتبر هستند و به عنوان یکی از بهترین لنت ترمز های خارجی به فروش می رسند . به دلیل کیفیت فوق العاده ای که دارند از لنت ترمز های این برند حتی در خودرو های مسابقه ای و آف رودها هم استفاده میشود. الیگ در تولید محصولات خود برای حفاظت از محیط زیست از الیاف مس و آزبست استفاده نمی کند و همین باعث شده که بتواند استاندارد های مختلفی را در سطح جهانی بدست بیاورد.

لنت ترمز بندیکس

بندیکس BENDIXیک کمپانی آمریکایی است که از سال 1924 در زمینه ی تولید ادوات سیستم ترمز از جمله لنت ترمز خودروهای سواری، خودرو های سنگین، خودرو های صنعتی و ترمز هواپیماها فعالیت می کند. بندیکس از سال 1983 محصولات خود را در کشور های مختلفی از جمله استرالیا تولید می کند. کیفیت بالا، عدم لرزش و سر و صدا، عدم تولید گرد و غبار و طول عمر بالا از ویژگی های محصولات این برند است.

لنت ترمز ام اچ کو

لنت ترمز های  MHCOتولید کشور چین هستند که در دو فاز به بازار ایران صادر می شوند. لنت های نوع اول مربوط به خودروهای سواری و استاندارد هستند و نوع دوم لنت های سفارشی هستند مثل لنت های مربوط به خودرو های ریلی. این نوع لنت ها به دلیل قیمت مناسبی که دارند در بازار ایران بسیار پرطرفدار هستند و بیشتر برای خودرو های لیفان و پژو مورد استفاده قرار می گیرند.

لنت ترمز کاله

کاله بزرگترین تولید کننده ی لنت ترمز در کشور ترکیه است که محصولاتش از کیفیت نسبتا بالایی برخوردارند. کاله در تولیدات خود از تکنولوژی و متریال مورد استفاده ی تکستار آلمان پیروی میکند و محصولاتش را به ایران و برخی از کشور های اروپایی صادر میکند. از لنت ترمز های این برند بیشتر در خودرو های لیفان استفاده میشود.

لنت ترمز ایسر

لنت ترمز های ایسر محصولات با کیفیتی از کشور اسپانیا هستند که از سال 1961 تولید می شوند . ایسر اولین تولید کننده های لنت ترمز های بدون آزبست بود و اولین سری محصولاتش به آلمان و ایالات متحده صادر می شد.این لنت ترمز ها بیشتر در خودرو های کیا اپتیما مورد استفاده قرار می گیرند و در چهار مدل متفاوت به ایران صادر می شوند.

لنت ترمز کیو اچ ای

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده و صادر کننده ی لنت ترمز در کشور کره ی جنوبی شرکت SANGSIN است که لنت ترمز های آن با نامQ-HI تولید می شود. این شرکت برای خودرو های سواری، خودروهای نیمه سنگین و سنگین لنت ترمز تولید می کند. در تولید این لنت ها از آزبست استفاده نمی شود. این لنت ها چه در درجه حرارت بسیار بالا چه در درجه حرارت بسیار پایین قادر به ترمز گیری می باشد. این نوع لنت ها بیشتر در کیا سراتو مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت بالا و کارایی مناسب باعث محبوبیت این لنت ها در بازار است و میتوان محصولات این شرکت را  در دسته  بهترین لنت ترمز های خارجی دانست.

لنت ترمز ژرمن تکس

لنت ترمز هایGERMANTEXT از تولیدات کشور چین هستند و برای انواع خودرو های سواری و خودروهای سنگین ساخته می شوند و در ایران بیشتر برای استفاده در کیا اوپتیما خریداری می شوند. در ساخت این نوع لنت ها استفاده از آزبست و مواد مخرب محیط زیست به حداقل رسیده است. تولیدات ژرمن تکس در شرایط مختلف آب و هوایی استحکام خود را حفظ کرده و حداکثر کارایی را ارائه می دهند.

لنت ترمز لئون

کمپانی LEON تولید کننده ی انواع لنت های دیسکی است که در کشور چین تولید می شود. عدم ایجاد گرد و غبار، عدم ایجاد سر و صدا و ترمزگیری نرم و راحت از ویژگی های محصولات این برند است. از این نوع لنت ترمز ها بیشتر در سری خودرو های ام وی ام استفاده می شود.

لنت ترمز بوش

اشتباه نکنید، بوش تنها تولید کننده ی لوازم خانگی نیست و در تولید لوازم جانبی خودرو هم  تجربه ای طولانی دارد. تفاوت محصولات این برند آلمانی با بقیه ی برند ها در طراحی منحصر به فرد آن است بدین صورت که شیار های بارانی روی بدنه ی لنت تعبیه کرده و از خیس شدن در جاده های خیس و بارانی جلوگیری می کند. بوش حفاظت از محیط زیست را در اولویت خود قرار داده است و از آزبست و مواد آسیب زا مثل الیاف مس استفاده نمی کند.

لنت ترمز رالدک

کمپانی  RALDECسازنده ی لنت ترمز چینی است. شهرت لنت ترمز های این برند به کارایی بالا در رطوبت بالا و حرارت زیاد است. این سازنده ی چینی در ساخت لنت ترمز های خود از صفحات ضد صدا و پودر سرامیک استفاده می کند که با جلوگیری از ایجاد گرد غبار طول عمر لنت را افزایش داده و باعث ترمزگیری نرم و بی لرزش می شود.

سایر بهترین لنت ترمز های خارجی

از دیگر برند های معتبر خارجی که در بازار ایران یافت می شوند و می توان آن ها را جزو بهترین لنت ترمز های خارجی به شمار آورد شامل موارد زیر است :

  • فدرال

  • یس کیو

  • آفورتیس

  • یوشیتا

گلد


منبع : گروه سئو وبسایت بازرگانی راد

حسین میخک 04 فروردین 1400
این پست را به اشتراک بگذار
ورود | ثبت نام افزودن نظر
معرفی شرکت ایساکو و مهم ترین محصولات آن
شرکت ایساکو نامی آشنا در بین افرادی است که به هر نحوی با قطعات خودرو در ارتباط هستند. برند ایساکو یکی از برندهای نام آور و بسیار معروف در زمینه ساخت قطعات خودرو بوده که با تولید برترین و باکیفیت ترین قطعات توانسته فروش بالایی را در بازار به خود اختصاص دهد.