ما را دنبال کنید
بوی بد شیر را چگونه از داخل خودرو از بین ببریم؟
از بین بردن بوی شیر در داخل خودرو کار سختی نیست چنانچه در داخل خودرو شما شیر ریخته باشد با راه های زیر میتوانید از بین ببرید ... تا انتها همراهمان باشید.

روش های از بین بردن بوی بد شیر در داخل خودرو 

شاید برای شما هم پیش آمده که بر روی صندلی خودرو خود شیر یا مایعات دیگری ریخته اید. ریختن شیر داخل خودرو میتواند منجر به مشکلات جدی شود و چنانچه بخواهید این بوی بد شیر با گذشت زمان رفع شود ، سخت در اشتباهید و این اتفاق نمی افتد و شدید تر هم میشود. حال اگر این اتفاق نیز در فصول گرم سال و در هوای گرم اتفاق بیفتد این مشکل بدتر و شدید تر میشود. برای رفع بوی نامطبوع درون ماشین ، راهکارهایی زیادی پیشنهاد میشود که در این مقاله از وبسایت بازرگانی راد به بررسی آن میپردازیم ... تا انتها همراهمان باشید.

روش های از بین بردن بوی بد شیر در داخل خودرو

راه های از بین بردن بوی شیر داخل ماشین

از بین بردن بوی شیر داخل ماشین با جوش شیرین

جوش شیرین ، چندین دهه است که از ارزان ترین و عین حال موثرترین راه حل جهت تمیزکردن و از بین بردن بوهای نامطبوع بوده، از آنجا که این روش بسیار ارزان و آسان است و به احتمال زیاد همه ما مقداری جوش شیرین در آشپزخانه خود داریم ، پس اولین گزینه پیش رو جهت از بین بردن بوی شیر داخل ماشین میباشد. جوش شیرین را مستقیما روی محله مورد نظر بپاشید و حتی میتوانید مقداری فراتر از منطقه نشت بروید . زیرا این احتمال وجود دارد که باکتری ها شروع به گسترش کنند. جوش شیرین را به کمک پارچه ای یا برس نرم و مایع درون فیبر مالش دهید . اجازه دهید حداقل یک شب بماند تا جادو خود را انجام دهد.

از بین بردن بوی شیر داخل ماشین با قهوه

علاوه بر جوش شیرین ، قهوه نیز برای از بین بردن بوی بد داخل ماشین استفاده میشود . اغلب رانندگان برای خلاص شدن از از بوی نامطبوع اتومبیل های خود از دانه های قهوه استفاده میکنند این روش آسان و مقرون به صرفه است و حتی وسایل نقلیه را با رایحه قهوه دلپذیر میکند. بدین صورت که کیسه های پارچه ای را پر از دانه های قهوه را زیر صندلی خود قرار دهید. چنانچه قبلا جوش شیرین را امتحان کردید و به نتیجه دلخواهتان نرسیدید این روش باید به از برطرف کردن بوی شیر نامطبوع از خودرو شما کمک کند.

از بین بردن بوی شیر داخل ماشین با سرکه سفید

سرکه سفید نیز یک روش ارزان بوده که به احتمال زیاد در هر آشپزخانه ای موجود میباشد پاشیدن سرکه بر روی لوازم داخلی خودرو به تجزیه آنزیم های موجود در شیر کمک میکند و بدین ترتیب بوی آن را از بین میبرد. این روش کاملا بی خطر بوده و سازگار با محیط زیست میباشد.شاید امکان دارد بوی سرکه قوی باشد و تمام خودرو تان را فرا گیرد در این صورت سرکه را با آب مخلوط نمایید . از یک بطری استفاده کنید و چهار قسمت آب را با یک قسمت سرکه مخلوط نماییدو محل نشتی را اسپری نکنید تا با سرکه رقیق غرق شود. اجازه دهید حدود 6 الی 7 ساعت خیس شود و سپس با یک دستمال تمیز یا حوله آن را خشک کنید. پیشنهاد میشود پنجره های خودروتان را باز کنید تا هوا جریان یابد.

از بین بردن بوی شیر داخل ماشین با پاک کننده های فرش

یک شامپو فرش در منزل بایستی بایستی روی کفپوش به خوبی کار کند . دستور العمل سازنده را دنبال نمایید در بیشتر اوقات مجاز است حداقل به مدت یکساعت بماند. چنانچه بو بعد از بعد از تمامی روش های فوق هنوز پا برجاست؛ بایستی از روش های قویتر استفاده نمایید . اسپری های آنزیمی ، سازگار با مخیط زیست میباشند و از پروتئین ها و آنزیم برای تجزیه ساختار مولکولی لکه ها استفاده میکنند.

از بین بردن بوی شیر داخل ماشین با بخار شوی

چنانچه نشت قابل توجهی وجود دارد یا شیر مدتیست نشسته است، استفاده از بخار شوی منجر میشود از شر هر نوع شیر فاسد عمیق خلاص شوید. دستگاه بخارشوی با پاشیدن محلول تمیزکننده و بخار آب گرم بر روی فرش یا پارچه ، تمیز کردن عمیق را فراهم میآورد . این اقدام باعث از بین رفتن هرگونه بوی شیر میشود . بنابراین برای یکبار و همیشه از شر بوی ترش شیر خلاص شوید.

از بین بردن بوی شیر داخل ماشین با کیسه های زغال سنگ

پس از تمیزکردن لکه بفکر قرار دادن کیسه های زغال سنگ در خودرو یا نزدیکی محل نشت باشید. زغال چوب بامبو به طور موثر هر گونه بوی بد را کاهش داده و کاملا سازگار با محیط زیست و بی خطر است.

بوی بد شیر را چگونه از داخل خودرو از بین ببریم؟
بازرگانی راد, پرستو پورموسی 06 بهمن 1400
این پست را به اشتراک بگذار
برچسب‌ها
ورود | ثبت نام افزودن نظر
سواستفاده های تعمیرکاران خودرو از مشتریان در هنگام مراجعه
برخی از تعمیرکاران خودرو چنانچه متوجه شوند شما اطلاعاتی کافی در مورد خودرو و نحوه نگهداری ندارید سو استفاده کرده و دروغ های زیادی میگویند.