ما را دنبال کنید
ویترین لوازم یدکی خودرو
در یک فروشگاه تخصصی ای مانند فروشگاه لوازم یدکی خودرو، قطعا یکی از مهمترین عامل های تاثیر گذار ویترین لوازم یدکی خودرو و نحوه چیدمان و دکوراسیون آن است

ویترین لوازم یدکی خودرو

در یک فروشگاه تخصصی ای مانند فروشگاه لوازم یدکی خودرو، قطعا یکی از مهمترین عامل های تاثیر گذار ویترین لوازم یدکی خودرو و نحوه چیدمان و دکوراسیون آن است فرقی ندارد این ویترین ، یک فروشگاه عظیم در پربازدید ترین نقطه شهر باشد یا یک ویترین مجازی در سایت ، مشتریان با دیدن تصاویری از انبار مرکزی ، حسی اطمینان خاطر به آنها میدهد که از یک مجموعه اصولی خریداری میکنند.

اولین و بزرگترین هایپر مارکت قطعات خودرو در ایران

بازرگانی راد دارای سه طبقه بزرگ انبار دارای بیشترین تنوع قطعات خودرو در ایران میباشد.


طراحی دکوراسیون انبارهای لوازم یدکی 


تصاویری از انبار مرکزی شرکت بازرگانی راد

انبارهای لوازم یدکی به علت دارا بودن تنوع بسیار زیاد محصولات که هرکدام دارای کاربرد و استفاده مشخص و متنوعی میباشند لذا اگر طراحی داخلی فروشگاه یا انبار به درستی انجام نشود و حتی به میزان کمی آشفتگی و بی نظمی در دکوراسیون انبار به چشم بخورد همگی باعث میشود مشتری احساس بدی از فروشگاه گرفته و و دلسرد از خرید شود.

لذا در یک فروشگاه لوازم یدکی خودرو چه حضوری باشد چه دارای  وبسایت معتبر و خرید غیر حضوری ، بایستی به چیدمان حرفه ای اجناس و قفسه بندی صحیح آن توجه ویژه ای کرد ، این نکته را فراموش نشود که دیزاین و قفسه بندی هر فروشگاه با توجه به نوع محصولات و نوع خدماتی که ارائه میدهند، مشخص میشود.


تصاویری از انبار مرکزی شرکت بازرگانی راد

در حالت کلی میتوان گفت قفسه بندی در فروشگاه لوازم یدکی ، به منظور ذخیره سازی کلیه قطعات، ابزارهای مهم از یک خط تولید و بهره برداری صحیح از آن ها انجام میشود. شرکت بازرگانی راد دارای چندین انبار بزرگ میباشند که محصولات را در آن جا نگهداری میکنند و به محض اتمام یک آیتم ، آن را سریع شارژ میکنند . کارشناسان انبار و انباردار های بازرگانی راد در قفسه بندی و رعایت ترتیب هنگام چیدمان آیتم ها ، نهایت دقت لازم را کرده و دارای قفسات جدا گانه برای هر گروه قطعات خودرو میباشند.

نکات بسیار مهم در طراحی و چیدمان و قفسه بندی فروشگاه لوازم یدکی


تصاویری از انبار مرکزی شرکت بازرگانی راد

هرگز این فکر در ذهن شما خطور نکند که دکوراسیون داخلی و نظم و انسجام در انبار یا فروشگاه شما تاثیری در موفقیت کسب و کار شما ایفا نمیکند ، این باور شما کاملا غلط است... مشتری از بدو ورود به فروشگاه تا هنگامی که به سمت صندوق برای پرداخت میرود دکوراسیون شما را بررسی مینماید این نکته برای دارندگان فروش مجازی و وبسایت ها نیز صادق است.

شما به عنوان دارندگان فروشگاه بایستی در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاه لوازم یدکی و چیدمان و قفسه بندی آن توجه داشته باشید که محصولاتی که در یک قفسه قرار میگیرند با یکدیگر همخوانی داشته باشند تا نشتری به آسانی به مجست و جوی محصول خود بپردازد و کالا مورد نظر خود را به راحتی بیابد. رعایت نظم و ترتیب در چیدمان قفسه ها و هماهنگی محصولات که در یک قفسه قرار گرفته اند باعث میشود مشتری هنگام خرید ارامش و تمرکز بیشتری داشته و با خیالی آسوده به خرید خود بپردازد

 
اولین و بزرگترین هایپر مارکت قطعات خودرو در ایران


تصاویری از انبار مرکزی شرکت بازرگانی راد

بازرگانی راد بزرگترین هایپر مارکت عمده فروشی قطعات خودرو کشور است که در سال 1385 با برند راد اسپرت فعالیت خود را آغاز نمود.

با توجه به نیاز بازار قطعات خودرو، همچنین بزرگی و حجم بالای این بازار و تراکنش بالای این بخش و همچنین نبود یک مرجع کامل برای خریداران و مصرف کنندگان و عدم دسترسی به تمام گروه های صنعت قطعات خودرو و عدم دسترسی به تمام برندهای موجود ، ما را بر این داشت تا کاری که تاکنون در ایران  انجام نشده است را به انجام برسانیم.

بازرگانی راد در حال حاضر با بیش از 20000 قلم کالا بزرگترین شرکت قطعات خودرو در کشور میباشد البته هدف گذاری این شرکت رسیدن 120/000 قلم کالا هست که با سرعت بالایی در حال افزایش موجودی کالاها هستیم .
سیاست بازرگانی راد در این زمینه مولتی برند و مولتی کمپانی میباشد .

بطوریکه تمام برندها و تولید کنندگان و واردکنندگان کوچک و بزرگ در این هایپر مارکت حضور داشته باشند .

تصاویری از انبار مرکزی شرکت بازرگانی راد

اهداف ما


جمع آوری تمام برند ها و تمام ردیف های اصلی و فرعی قطعات خودرو در یک مجموعه

ایجاد سهولت جهت مقایسه ، انتخاب و خرید با کمترین هزینه

تامین حداکثری  اقلام مورد نیاز فروشگاه شما از یک تامین کننده 

انتقال حق انتخاب از فروشندگان به مصرف کنندگان در صنعت قطعات خودرو

بازرگانی راد در جهت سرعت بخشیدن به خدمات و سهولت و در دسترس بودن اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی خود نمود.


ویترین لوازم یدکی خودرو
بازرگانی راد, پرستو پورموسی 11 آبان 1400
این پست را به اشتراک بگذار
ورود | ثبت نام افزودن نظر
پخش لوازم یدکی خودرو
بازرگانی راد یکی از بهترین مراکز پخش لوازم یدکی خودرو میباشد که بهترین تولیدات انواع لوازم یدکی خودرو را با تنوعی گسترده در اختیار مشتریان قرار میدهد