ما را دنبال کنید
چگونه کسب و کار لوازم یدکی را راه اندازی کنیم؟
شغل لوازم یدکی خودرو از جمله مشاغلیست که صرفه اقتصادی بسیار بالایی داشته و پردرآمد میباشد در این مقاله از بازرگانی راد به معرفی تمامی نکات مربوط به راه اندازی کسب و کار لوازم یدکی میپردازیم

چگونه فروشگاه لوازم یدکی خودرو راه اندازی کنیم؟

شغل لوازم یدکی خودرو از جمله مشاغلیست که صرفه اقتصادی بسیار بالایی داشته و پردرآمد میباشد در این مقاله از گروه سئو وبسایت بازرگانی راد به معرفی تمامی نکات مربوط به راه اندازی کسب و کار لوازم یدکی میپردازیم تا انتها همراهمان باشید.

چگونه کسب و کار لوازم یدکی را راه اندازی کنیم؟
نحوه راه اندازی فروشگاه لوازم یدکی خودرو

چنانچه به خودرو و کار آزاد علاقه مند هستید ، با فروش لوازم یدکی خودرو میتوانید به اهدافتان برسید و کسب و کار مورد علاقه تان را بزنید. این نکته را فراموش نکنید برای شروع هر کسب و کاری که کوچک چه بزرگ ریسک هایی وجود دارد اما اگر به خوبی تحقیق کرده و یک برنامه ریزی معین و منسجم ای داشته باشید ، داشتن فروشگاه لوازم یدکی خودرو میتواند بسیار در آمد زا باشد .

برای شروع کار ابتدا بایستی تحقیقات محلی در منطقه خود شروع کنید ، چنانچه در محله زندگیتان تعداد زیادی فروشگاه لوازم یدکی وجود خدمات آن ها را ارزیابی نمایید و شما میتوانید لوازم و قطعات یدکی خودرویی را بفروشید که آن ها نمیفروشد مثلا به طور تخصصی به سمت فروش قطعات مربوط به جلوبندی فعالیت نمایید  ، با مجموعه های بزرگ در حوزه عمده فروش قطعات خودرو و تامین کنندگان ارتباط برقرار نمایید.


آیا درآمد شغل لوازم یدکی مکفی است؟

شغل لوازم یدکی

لوازم یدکی در صنعت خودروسازی حتی در هنگام دوران بحران اقتصادی نیز رونق خود را از دست نداده، با توجه به آن که بحران اقتصادی باعث میشود مردم کمتر خودرو خریداری نمایند ، در تلاشند خودرو های قدیمی خود را حفظ نموده و برای سالم نگهداشتن آن ها به تعویض لوازم یدکی میپردازند ، از آنجا که صنعت تولید لوازم یدکی خودرو غالبا در کارخانه هاب بزرگ متمرکز است ، قبل از راه اندازی فروشگاه لوازم یدکی خودرو ، بایستی بازار را به خوبی بشناسید و مراحل این فرآیند را به درستی طی کنید.

طراحی مدل کسب و کار لوازم یدکی خودرو

یک مدل کسب و کار طراحی نمایید که در آن اهداف و آرمان های کسب و کار خود مشخص شده باشد به عنوان مثال اهداف خود را در راستای گسترش کسب و کار و افزایش سود دهی تعیین نمایید، همچنین بایستی مواردی از قبیل مخارج و در آمد ماهیانه را پیش بینی کنید. چنانچه برای شروع کسب و کار سرمایه کافی ندارید بایستی به دنبال یک شریک و سرمایه گذار باشید. همچنین میتوانید از بانک نیز وام بگیرید از این موضوع که مدل کسب و کارتان را به سرمایه گذاران احتمالی نشان بدهید ، وحشت نکنید ، رفتار حرفه ای شما در روند قانع کردن افراد به شراکت، نقش بسیار مهمی دارد.

انتخاب مکان مناسب فروشگاه

مکانی مناسب برای راه اندازی فروشگاه لوازم یدکی خودرو بیابید ، فراموش نکنید مکانی که برای راه اندازی فروشگاه لوازم یدکی  خودرو انتخاب مینمایید ، در میزان سوددهی ئ فروش آن تاثیر مستقیمی دارد . یکی از مکان های مناسب برای راه اندازی فروشگاه لوازم یدکی خودرو ، نزدیک تعمیرگاه های خودرو است و از این حیث شما میتوانید لوازم یدکی فروشی خود را بر پایه تعمیرات تخصصی تعمیرگاه ها انتخاب نمایید. بدین جهت کسب و کارتان به علت وجود مشتریان زیاد همیشه سرپا میمانند .

تامین اجناس فروشگاه لوازم یدکی 

یک تامین کننده لوازم یدکی را بیابید که بتواند دائما قفسه های فروشگاه شما را پر کند. بازرگانی راد با تجربه بیش از دو دهه بزرگترین هایپرمارکت قطعات خودرو در ایران و خاورمیانه میباشد که تامین کننده صد ها کسب و کار چنین شکلی در سرتاسر نقاط کشور میباشد. جهت تامین لوازم یدکی خودرو و مشاوره برای تجهیز فروشگاه لوازم یدکی خودرو میتوانید با کارشناسان شرکت بازرگانی راد تماس حاصل نمایید.

سخن آخر 

این نکته را فراموش نکنید برای موفق شدن همیشه بایستی بهترین خدمات را به مشتریان ارائه نمایید . سعی کنید بر صنعت خودرو و قطعات خودرو تسلط کافی پیدا کنید ارائه قیمت های رقابتی در کنار قطعات و خدمات با کیفیت ، موفقیت کسب و کارتان را افزایش میدهد. فراموش نکنید شرکت بازرگانی راد جهت راه اندازی فروشگاه لوازم یدکی خودرو همیشه در کنار شماست.


چگونه کسب و کار لوازم یدکی را راه اندازی کنیم؟
بازرگانی راد, پرستو پورموسی 21 دی 1400
این پست را به اشتراک بگذار
ورود | ثبت نام افزودن نظر
نکات مربوطه به خرید لوازم یدکی اصل
ما در این مقاله از وبسایت بازرگانی راد به معرفی نکات مهم در مورد خرید لوازم یدکی اصل میپردازیم ... تا انتها همراهمان باشید.