ما را دنبال کنید
شرکت تولیدی MST | تولید کننده بست های کمربندی
شرکت تولیدی MST در سال ۹۷ بعد از یکسال تست و بررسی اجناس موجود در بازار اولین تولیدات خود را در قالب بست پلاستیکی وارد بازار کرد

بست های کمربندی MST 

شرکت تولیدی بست کمربندی MST در سال ۱۳۹۷ به فکر مدیران و مهندسان این شرکت رسید با همت و پشتکار بی مثال کارکنان شرکت در اواسط سال ۱۳۹۷ به ثمر نشست و در مهر ماه همان سال اولین محصول خود را روانه بازار کرد.

برای تولید این محصول بست کمربندی از بهترین دستگاه ها و با کیفیت ترین مواد استفاده شده است که به همین علت در ۲ ماهه اغازین جایگاه خود را بین مصرف کنندگان و فروشندگان این صنف باز کرده است . و به یکی از بهترین برند های بازار تبدیل شده است.

 با عنایت  از خداوند  منان و با  تلاش  مدیران  و مهندسان  شرکت ایمن تامین فتح و با همت و پشتکار بی مثال کارکنان این شرکت اولین و تنها بست کمربندی  ایران با برند MST و با تکنولوژی صد در صد تایوان در داخل ایران تولید و به بازار عرضه  شد و برنامه ریزی های صادرات برای کشور ترکیه را در برنامه اصلی تولید خود قرار داد که با توفیق الهی موفق به این امر شد .  

                      
شرح خدمات و محصولات


شرکت هم اکنون ۱۵ سایز بست کمربندی را در داخل ایران با مواد پلی آمید ۶۶ تولید و به بازارهای ایران و ترکیه عرضه میکند . کلیه محصولات دارای قفل مقاوم و  نشکن  می باشد.  از این رو جهت احترام به حقوق  مشتریان کلیه محصولات دارای ۵ سال گارانتی کیفیت می باشد.                                                  

برخی از مشتریان بست های کمربندی MST

 


مشتریان بست های کمربندی MST

چرا بست های کمربندی MST


بست های کمری MST تولید ملی

بست کمربندی ( پلاستیکی ) مدت هاست که در بین مردم کشورمان جا افتاده و بازار ایران از طریق کشورهای چین و تایوان نیاز خود را رفع میکنند و سالانه میلیون ها دلار ارز را از کشور خارج میکند از این رو مهندسان کشورمان دست به کار بزرگ زده و تولید بست کمربندی را در داخل ایران شروع کرده است.


کیفیت ، رقابت ، ضمانت 

همانطور که میدانید کشورهای آمریکا و تایوان ، پرچم دار و بهترین تولید کنندگان بست کمربندی میباشند. از این رو شرکت ما تمامی محصولات تولید شده را با مواد اولیه و متریال تایوانی وارد بازار میکند. از این رو سه سال تضمین کیفیت برای تمامی محصولات وجود دارد و شما با خیال راحت میتوانید در صورت مشکل در محصول ، آن را عودت دهید.

 بست کمربندی MST

به یاد داشته باشید مصرف کالای خارجی و متضرر شدن کشور از ورود این کالاها، بیکاری چندین میلیون نفر از جوانان کشور ، بالا رفتن خطرات امنیتی در کشور، تعطیلی کارخانجات و بروز ناهنجاری های اخلاقی، نارضایتی از میزان اندک حقوق و مزایا در خانواده های کارگران و رکود اقتصادی را در پی خواهد داشت . پس بیایید همه با هم کالای ایرانی مصرف کنیم.


خدمات شرکت MST


محصولات بین المللی

مواد اولیه با کیفیت و درجه یک تایوانی آماده جهت صادرات به کشور های همسایه و ارز آوری برای کشور و اشتغال زایی برای جوانان ایرانی


ارسال به موقع سفارشات 

سفارشات شما در کمترین زمان ممکن ارسال شده و به دستتان میرسد


تولید محصول با کیفیت 

مهندسان مجرب ، پرسنلی سخت کوش موجب به وجود آمدن این امر مهم هستند

 

جدول سایز بندی بست های کمری ام اس تی




گروه صنعتی MST همواره معتقد است 


(* مردم ایران لایق بهترین ها هستند *)


شرکت تولیدی MST | تولید کننده بست های کمربندی
بازرگانی راد, پرستو پورموسی 05 دی 1400
این پست را به اشتراک بگذار
برچسب‌ها
MST
ورود | ثبت نام افزودن نظر
برند مدرن | گروه پژوهش صنعت مدرن
کارخانه پژوهش صنعت مدرن در سال 1370 به منظور ساخت و تولید چراغ جلو برای خودروهای سبک و سنگین و موتور سیکلت ها تاسیس شد.