ما را دنبال کنید
شرکت آسیا لنت
شرکت آسیا لنت همان گونه که از نام آن پیداست در حوزه تولید قطعات خودرو و لنت ماشین فعالیت می کند. این شرکت فعالیت خود را در سال 1369 در شهر سمنان  شروع کرد. اولین تولید های  شرکت آسیا لنت مربوط به انواع لنت کفشکی موتورسیکلت بود

 شرکت آسیا لنت
شرکت آسیا لنت همان گونه که از نام آن پیداست در حوزه تولید قطعات خودرو و لنت ماشین فعالیت می کند. این شرکت فعالیت خود را در سال 1369 در شهر سمنان  شروع کرد. اولین تولید های  شرکت آسیا لنت مربوط به انواع لنت کفشکی موتورسیکلت بود و بعد از آن  تولیدات خود را برای سایر وسایل نقلیه مثل خودرو های سبک نیز توسعه داد. این شرکت در سال 1370 موفق به کسب اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد شد.


روند پیشرفت شرکت آسیا لنت

اما شرکت آسیا لنت در سال 1378 به پیشرفت های بسیار بزرگتری دست یافت  و با حذف آزبست از محصولات خود گام مهمی در راستای  تولید محصولات پاک و سازگار با محیط زیست برداشت.  این شرکت تنها پس از یک سال دیگر موفق به اخذ گواهینامه تضمین کیفیت ایزو 9001 شد.  همچنین این شرکت در سال 1394 با اخذ گواهینامه تضمین کیفیت با رویکرد طراحی محصول  گامی مهم در راستایی تولید محصولات با ویژگی های خاص برداشت.  شرکت آسیا لنت در سال 1397 نیز توانست موفق به کسب گواهینامه  IATF  شود. این گواهی نامه تنها به شرکت های داده می شود که دارای استاندارد های تخصصی ویژه در حوزه قطعات خودرو باشند.

شرکت های تحت پوشش آسیا لنت

لنت های تولیدی شرکت آسیا لنت در حال حاضر در انواع مدل و در تمامی وسایل نقلیه ای که توسط شرکت های خودروسازی کشور ایران ساخته می شوند کاربرد دارند. برای نمونه  شرکت های خودرو سازی سواری ایران خودرو، سایپا، زامیاد، گروه بهمن و شرکت‌های ایساکو، سایپا یدک، مزدا یدک از لنت های این شرکت در تولیدات خود استفاده می کنند.

تولید کننده انواع لنت

مهم ترین قطعات تولیدی این شرکت لنت جلو و عقب انواع خودرو سواری می باشد. که در این بین لنت های کفشکی و دیسکی آن از مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. 

برخی از مهم ترین محصولات شرکت آسیا لنت عبارتند از:

       لنت جلو پراید 

       لنت عقب  ال90

       لنت جلو تیبا  

       لنت جلو پژو 206 تیپ 2  

       لنت عقب پژو 405 و پژو پارس

       لنت جلو پژو 206 تیپ 5 و 6

       لنت عقب پیکان (چسبی)

       لنت جلو نیسان سایپا دیسکی ABS

و این تنها بخشی از تولیدات این شرکت هستند.

خرید لنت آسیا لنت

برای خرید محصولات شرکت آسیا لنت می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بازرگانی راد کالا مورد نظر خود را تهیه کنید. چرا که به طور کامل قطعات تولید شده آسیا لنت را تحت پوشش خود قرار داده است. همچنین تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی بوده و علاوه بر آن گروه بازرگانی راد نیز ضمانت نامه ۷ روزه بازگشت برای مشتریان عزیز را ارائه می کند.

منبع : وبسایت بازرگانی راد

شرکت آسیا لنت
بازرگانی راد, تیم محتوا 25 اسفند 1399
این پست را به اشتراک بگذار
ورود | ثبت نام افزودن نظر
بهترین برندهای لاستیک های ایرانی کدامند؟
کدام لاستیک ایرانی بهتر است؟ این سوالیست که همواره هر راننده ای در پی پاسخ آن است . تا انتها همراهمان باشید تا به بررسی لاستیک های ایرانی بپردازیم