ما را دنبال کنید
معرفی شرکت ایساکو و مهم ترین محصولات آن
شرکت ایساکو نامی آشنا در بین افرادی است که به هر نحوی با قطعات خودرو در ارتباط هستند. برند ایساکو یکی از برندهای نام آور و بسیار معروف در زمینه ساخت قطعات خودرو بوده که با تولید برترین و باکیفیت ترین قطعات توانسته فروش بالایی را در بازار به خود اختصاص دهد.

معرفی شرکت ایساکو

شرکت ایساکو نامی آشنا در بین افرادی است که به هر نحوی با قطعات خودرو در ارتباط هستند. برند ایساکو یکی از برندهای نام آور و بسیار معروف در زمینه ساخت قطعات خودرو بوده که با تولید برترین و باکیفیت ترین قطعات توانسته فروش بالایی را در بازار به خود اختصاص دهد. در این مقاله قصد داریم شما را با ایساکو و حوزه فعالیت این شرکت آشنا کنیم.

شرکت ایساکو


برند ایساکو

ایساکو شرکت بسیار معتبر است که زیر نظر شرکت ایران خودروفعالیت می کند. این شرکت سال های طولانی است که در زمینه ساخت و توزیع انواع قطعات خودرو در حال فعالیت بوده و در طی این سال ها توانسته سابقه درخشانی را برای خود رقم بزند. این شرکت در سال 1356 با عنوان شرکت سهامی خاص به تاسیس رسید و در همان ابتدا توانست رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جذب کند. برند ایساکو  به صورت تخصصی در زمینه تولید باکیفیت ترین قطعات خودرو به صورت حرفه ای فعالیت می کند.


محصولات شرکت ایساکو

شرکت ایساکو بر روی کیفیت و توزیع کالا تمرکز داشته و تمامی تلاش خود را می کند تا با تولید قطعاتی باکیفیت رضایت مشتریان خود را جلب کند. محصولات تولید شده در شرکت ایساکو به چهار دسته قطعات موتوری و فنری، قطعات مصرفی، قطعات جانبی و بدنه و قطعات مرتبط با شاسی تقسیم بندی می شود.


انواع بسته بندی شرکت ایساکو

بسته بندی شرکت ایساکو


بسته بندی شرکت ایساکو اهمیت بسیاری داشته و نه تنها بر روی زیبایی و فروش بالای قطعات تاثیر دارد، بلکه ایمنی و کیفیت محصول را نیز تضمین می کند. به طور کلی بسته بندی محصولات برند ایساکو به سه دسته زیر تقسیم بندی می شود:

    بسته بندی تکی

بسته بندی های تکی که نشان از اصل بودن کالا می دهد، به شکل بسته های تکی وکیوم شده بوده و به صورت مستقیم به دست مشتری می رسد. تمامی کالاهای اصل تولید شده در شرکت ایساکو دارای این نوع بسته بندی می باشد.

    بسته بندی گروهی

در بسته بندی های گروهی تمامی قطعات در کنار هم و در یک باکس قرار می گیرند تا علاوه بر تامین سلامتی فیزیکی قطعات، حمل و نقل آن نیز راحت باشد.

    بسته بندی هوایی

بسته بندی های هوایی جهت حمل دریایی، هوایی و زمینی به کار برده می شود. این نوع بسته بندی نیز کیفیت و سلامت کالا را تضمین خواهد کرد.

چگونه اصل بودن قطعات ایساکو را تشخیص دهیم؟

متاسفانه امروزه با وجود کالاهای تقلبی، تشخیص قطعات یدکی شرکت ایساکو اصل با تقلبی کار آسانی نبوده و شما با پیگیری مشخصات عنوان شده در زیر می توانید اصل و یا تقلبی بودن محصول را تشخیص دهید.

    لیبل قطعات ایساکو

بر روی تمامی قطعات خودروی تولید شده در شرکت ایساکو لیبلی سفید رنگ قرار گرفته که بر روی آن اطلاعات کلی محصول از قبیل کد قطعه، نام قطعه، نوع و مدل خودرو و ... درج شده است. شما با استفاده از این لیبل و بسته بندی می توانید محصول داخل آن را شناسایی کنید.

    هولوگرام قطعات ایساکو

هولوگرام یکی از تکنولوژی های جدید برای تشخیص و شناسایی اصالت فیزیکی قطعات خودرو می باشد. وجود هولوگرام باعث شناسایی سریع اصل بودن محصول شده و از این رو فروش آن را چندین برابر می کند. این هولوگرام ها بر اساس نورهای لیزری و تکنیک های اپتیکی نقش می بندد و به هیچ عنوان قابل کپی برداری نیست.

    کد سریع QR

QR بارکدی دو بعدی است که به شکل ماتریسی و سیاه و سفید در قالب یک لیبل بر روی بسته بندی های محصول درج می شود. این کد برای هر محصول اختصاصی بوده و امکان تشخیص راحت اصالت فیزیکی کالا را برای مشتریان به وجود می آورد. این بارکدها اختصاصی بوده و امکان کپی برداری از آن امکان پذیر نیست. همچنین با استفاده از برخی از اپلیکیشن های مخصوص می توانید این کدها را فراخوانی کرده و از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید.

    شماره سریال محصول

بر روی بسته بندی تمامی محصولات تولید شده در شرکت ایساکو یک شماره سریال 18 رقمی ثبت شده که نشان دهنده اصالت و هویت کالا می باشد. این کد اختصاصی بوده و توسط یک کارتریج بر روی بسته بندی درج می شود و با استفاده از یک کاتر می توان آن را خراش داد. شما با وارد کردن این کد در سامانه شرکت می توانید تمامی مشخصات محصول را مشاهده کنید.

    خرید قطعات ایساکو

شرکت ایساکو یکی از برترین محصولات در زمینه تولید قطعات خودرو بوده و در این راستا توانسته موفقیت های بسیاری را کسب کند. با توجه به تولید محصولات تقلبی و وجود افراد سودجو، تشخیص اصل و یا تقلبی بودن محصولات ایساکو تنها از روی بسته بندی محصولات برند ایساکو امکان پذیر می باشد. بنابراین در هنگام خرید قطعات ایساکو باید از اصالت فیزیکی قطعات خودرو و اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید. با این حال فروشگاه اینترنتی بازرگانی راد با تهیه تمامی قطعات برند ایساکو از این نظر یعنی اصالت کالا اطمینان خاطر بسیاری زیادی را ارائه می کند و در صورتی که شما نیز مایل هستید قطعات این شرکت را خریداری کنید می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.

ویژگی اصلی قطعات خودروی ایساکو

  • بسته بندی و وکیوم قطعات ایساکو و محافظت از آن در برابر رطوبت، گرد و غبار، آلودگی و ...

  • محصولات تولید شده در شرکت ایساکو قابل بازیافت می باشد.

  • باز کردن بسته بندی این محصول در عین محکم بودن بسیار آسان است.

  • در بسته بندی قطعات تولید شده در ایساکو تمامی استانداردهای مقاومتی رعایت شده است.

  • شما می توانید قطعات ایساکو را به راحتی در بازارهای داخلی با قیمتی مناسب خریداری کنید.

  • این قطعه دارای اصالت فیزیکی کالا بوده و به راحتی می توان اصل و تقلبی بودن آن را شناسایی کرد.

مزایای قطعات خودروی ایساکو

خرید محصولات و  قطعات ایساکو مزایای بسیاری را به دنبال دارد که از جمله مهم ترین آن ها عبارت است از:

  • خرید محصول اصل و باکیفیت

  • ارائه خدمات سازگار با نوع خودرو

  • دریافت انواع سرویس خودرو

  • تضمین سلامت فنی قطعات خودرو

  • قیمت مناسب در عین کیفیت عالی

  • ارائه خدمات پس از فروش

  • تنوع بالای محصول


قیمت محصولات ایساکو

شرکت ایساکو برای تولید قطعات خود از محصولات و مواد اولیه ساخت داخل استفاده می کند و از این رو محصولات تولید شده در این شرکت از کیفیت بسیار بالایی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. همچنین شرکت ایساکو با بهره گیری از پیشرفته ترین علم روز دنیا محصولاتی بسیار معتبر تولید کرده و می تواند عمر کارکرد خودروی شما را افزایش دهد. همچنین در حال حاضر فروشگاه بازرگانی راد محصولات شرکت ایساکو را با کمترین قیمت ممکن و به صورت عمده و با نرخ کارخانه به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین اگر به خرید محصولات ایساکو تمایل دارید به وبسایت بازرگانی راد مراجعه نمایید.


منبع : گروه سئو وبسایت بازرگانی راد  
معرفی شرکت ایساکو و مهم ترین محصولات آن
بازرگانی راد, تیم محتوا 30 اسفند 1399
این پست را به اشتراک بگذار
برچسب‌ها
ورود | ثبت نام افزودن نظر
لنت ترمز خودرو
لنت ترمز مهم ترین قطعه در سیستم ایمنی هر خودرو است، بنابراین درک آن بسیار حیاتی است. سیستم ترمز وسیله نقلیه متشکل از یک جفت لنت ترمز، یک دیسک و یک کولیس (کوپل) ترمز برای هر چرخ است.