ما را دنبال کنید
معرفی شرکت امکو و مهم ترین محصولات آن
شرکت امکو در سال 1369 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با گذشت 31 سال از شروع فعالیت خود همچنان توانسته در بالاترین رتبه برترین تولید کننده قطعات خودرو قرار گیرد.

معرفی برند امکو

شرکت امکو در سال 1369 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با گذشت 31 سال از شروع فعالیت خود همچنان توانسته در بالاترین رتبه برترین تولید کننده قطعات خودرو قرار گیرد. این شرکت فعالیت های درخشانی در طول سال ها کارکرد خود داشته و ثمره آن استقبال بالای خودروسازان از این برند و فروش بسیار بالا می باشد. قطعا تمامی افرادی که به نوعی با قطعات خودرو سر و کار دارند با این برند آشنا بوده و از کیفیت آن مطلع هستند. شما می توانید با خرید قطعات خودروی خود با برند امکو کیفیت را برای خودروی خود به ارمغان بیاورید.

گروه صنعتی امکو


شرکت ساخت قطعات خودرو امکو

شرکت مهر خودرو که با نام تجاری و برند امکو شناخته می شود، یکی از بزرگ ترین تولید و توزیع کنندگان قطعات خودرو در سراسر جهان می باشد. این شرکت با همکاری خودروسازان بزرگ همچون سایپا و ایران خودرو توانسته کار خود را بسیار گسترش دهد و در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از مهندسین و متخصصین در این شرکت در حال فعالیت هستند. شرکت امکو در بین تولید کنندگان خودرو کاملا شناخته شده بوده و با استفاده از پیشرفته ترین علم روز دنیا محصولات خود را به تولید می رساند.

هدف شرکت امکو

شرکت امکو تنها تمرکز و هدف خود را بر روی تولید قطعاتی بسیار باکیفیت و ایمن قرار داده و با حفظ اصالت فیزیکی کالا و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند و از این رو این شرکت به یکی از پرفروش ترین شرکت های قطعات خودرو تبدیل شده است. شرکت امکو تمامی سعی خود را کرده تا با تولید قطعاتی باکیفیت ایمنی خودرو را تضمین کند و از این طرفداران بسیاری را در بازار دارد. این شرکت با اکثر خودرو سازی های برتر کشور مانند سایپا، ایران خوردو و سایر ماشین سازی های کشور قرارداد دارد.

محصولات شرکت امکو

شرکت امکو با کمک مهندسین و طراحان فوق حرفه ای توانسته تمامی لوازم جانبی و لوازم یدکی انواع خودروها را به صورت فابریکی به تولید برساند. از جمله پرفروش ترین قطعات تولید شده در شرکت امکو می توان به بالابر شیشه، لنت ترمز، موتور فن، پروانه فن، کیت کلاچ، موتور برف پاک کن، بازوی برف پاک کن، موتور بخاری، یاتاقان و ... اشاره کرد. تمامی این قطعات زیر نظر مجرب ترین مهندسین به تولید رسیده و از این رو بسیار استاندارد هستند.  در حال حاضر فروشگاه اینترنتی بازرگانی راد که یکی از بزرگترین تهیه کنندگان قطعات خودرو در کشور می باشد، به طور کامل محصولات امکو را پوشش می دهد و شما می توانید، این محصولات را در این فروشگاه با کمترین قیمت ممکن و با گارانتی شرکتی خریداری کنید. جهت مشاهده محصولات شرکت امکو به لینک زیر مراجعه کنید

محصولات شرکت امکو  


قیمت محصولات امکو

خوشبختانه شرکت امکو با تکیه بر تولیدات داخلی و با بهره گیری از مجرب ترین مهندسین داخلی توانسته به صورت مستقل انواع قطعات خودرو را به تولید برساند و از این رو قطعات تولید شده در این شرکت نه تنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، بلکه قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز دارد. این شرکت قطعات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مشتریان خود رسانده و از این رو با کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها توانسته بازار را به خوبی کنترل کند. در نتیجه برای خرید قطعات خودرو اصل و باکیفیت و با قیمت مناسب توصیه می شود که به فروشگاه های معتبر و مجاز امکو مراجعه کنید. که در این راستا فروشگاه اینترنتی بازرگانی راد از جمله معتبرترین مکان های خرید این محصولات می باشد.

ایمنی قطعات خودرو امکو

با توجه به حساسیت قطعات خودرو و اهمیت ایمنی در آن، شرکت قطعات خودروی امکو دارای آزمایشگاه های بسیار پیشرفته و مجهز بوده و در آن مجرب ترین مهندسین در حال فعالیت هستند. تمامی قطعات تولید شده در این شرکت پیش از بسته بندی و ارسال وارد آزمایشگاه شده و بر روی آن ها تست سلامت و اصالت فیزیکی صورت می گیرد و از این رو شما می توانید این قطعات را با اطمینان خریداری کنید. لذا لازم به ذکر است که برای تهیه قطعات خودروی امکو اصل به نمایندگی های مجاز این شرکت مراجعه نمایید. فروشگاه راد یکی از نمایندگی های مجاز قطعات خودرو در ایران بوده و شما می توانید با خرید و سفارش از این فروشگاه محصولات مورد نیاز خود را به صورت اصل و با کیفیت فابریکی تهیه کنید.
 

خرید قطعات خودرو امکو

متاسفانه امروزه افراد سودجوی بسیاری وارد بازار فروش قطعات خودرو شده و با فروش قطعات غیر اورجینال و تقلبی باعث افزایش هزینه های تعمیر شما شده اند. بنابراین در هنگام خرید قطعات خودروی امکو باید به کیفیت و اصل بودن این قطعات توجه بسیاری نمایید یکی از روش های تشخیص قطعات خودروی امکو اصل، هولوگرام درج شده بر روی بسته بندی های این محصول می باشد. این هولوگرام غیرقابل کپی بوده و از این رو تنها مختص شرکت امکو می باشد. برای مشاهده نوشته موجود بر روی آن می توانید این هولوگرام را در مقابل نور خورشید و یا نور لامپ قرار دهید.

از دیگر روش های تشخیص کیفیت و اصل بودن قطعات امکو، شماره سریال درج شده بر روی بسته بندی های قطعات خودروی امکو می باشد. این کد کاملا اختصاصی بوده و شما برای اطمینان از اصل بودن کالا می توانید این شماره سریال را در سامانه شرکت امکو وارد کرده و نتیجه آن را مشاهده کنید. همچنین توجه به لیبل موجود بر روی بسته بندی های محصولات امکو از دیگر روش های تشخیص اصل بودن این قطعات به شمار می رود. به طور کلی می توان گفت که این لیبل شامل نام قطعه، کد، مدل خودرو، نوع و اطلاعاتی از این قبیل می باشد.

ویژگی قطعات خودرو امکو

  • تمامی قطعات تولید شده در این شرکت دارای گارانتی اصالت فیزیکی هستند.

  • این قطعات بسیار با دوام و مقاومت بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

  • طراحی استاندارد و کارکرد مناسب و ایده آل از دیگر ویژگی های قطعات تولید شده در امکو به شمار می رود.

  • در تولید این قطعات از خبره ترین مهندسین کمک گرفته شده است.

  • بسته بندی های قطعات خودروی امکو بسیار محکم و وکیوم شده می باشند.

  • همچنین بر روی بسته بندی های قطعات خودرو امکو تمامی مشخصات مرتبط با محصول از جمله نوع کالا، نوع خودرو، میزان مقاومت آن و ... درج شده است.

منبع : گروه سئو وبسایت بازرگانی راد

بازرگانی راد, حسین میخک 28 فروردین 1400
این پست را به اشتراک بگذار
برچسب‌ها
ورود | ثبت نام افزودن نظر
بهترین لنت ترمز های خارجی در بازار کدامند؟
داشتن اطلاعات کافی از برندهای معتبر لنت ترمز در انتخاب مناسب ترین گزینه کمکتان خواهد و از خسارت جانی و مالی و هدر رفتن وقت جلوگیری می کند بنابراین ما در این مقاله به بررسی بهترین لنت ترمز های خارجی خواهیم پرداخت.