ما را دنبال کنید
بهترین برندهای لاستیک های ایرانی کدامند؟
کدام لاستیک ایرانی بهتر است؟ این سوالیست که همواره هر راننده ای در پی پاسخ آن است . تا انتها همراهمان باشید تا به بررسی لاستیک های ایرانی بپردازیم

بهترین برندهای لاستیک های ایرانی کدامند؟

لاستیک ها از اجزای مهم در هر خودرویی میباشد و تنها قسمتی است که به صورت مستقیم با جاده در تماس است لاستیک ها دارای برند ها و کیفیت های متفاوتی میباشند اما لازم است در هنگام خرید لاستیک به برخی نکات توجه داشته باشیم .

چنانچه لاستیک های سالم داشته باشیم میتوانیم رانندگی راحت تری با کارآیی بهتر و مسافت طولانی تری را تجربه کنیم لاستیک های ایرانی از نظر کیفیت به گونه ای میباشند که میتوانند از رقبای چینی و هندی خود پیشی بگیرند اما این تایر ها را نمیتوان با مدل های اروپایی و کره ای مقایسه نمود.

این روزها بعلت افزایش قیمت تایرهای خارجی ، بسیاری از مالکان خودرو روی به خرید تایرهای ایرانی آورده اند و در همین زمان پرسش های مختلفی ذهن رانندگان را درگیر میکند. بهترین برند های لاستیک ایرانی کدامست؟ آیا کیفیت و ماندگاری لاستیک های ایرانی مورد تایید است؟ چه لاستیکی بخریم؟ ما در این مقاله از وبسایت بازرگانی راد به بررسی تمامی این سوالات میپردازیم ... تا انتها همراهمان باشید.

بهترین برندهای لاستیک های ایرانی

تولید لاستیک از چه زمانی در ایران آغاز شد ؟ 

لاستیک ها جزو لوازم مصرفی خودرو است که به طور مرتب نیازمند تعویض میباشد. تایرها مانند سایر قطعات خودرو ، دوره تکامل طولانی ای را طی نموده و نهایتا به شکل امروزی تبدیل شده اند تولید لاستیک در ایران بعد از ورود اولین خودرو در سال های 1340 خورشیدی آغاز شد و از آن زمان تاکنون شرکت های بزرگ و کوچکی به لیست تولید کنندگان لاستیک در ایران پیوسته اند.

معرفی بهترین برند تایرهای ایرانی 

انتخاب تایر مناسب از مهمترین نکاتیست که بایستی با حساسیت خاصی از جانب رانندگان مواجه شود تایر خودرو در دسته تجهیزات اصلی خودرو میباشد که سلامت و کیفیت آن تاثیر به سزایی بر ایمنی رانندگان و سرنشینان دارد لذا شناخت و معرفی بهترین لاستیک های ایرانی علی الخصوص در این دوره که نسبت به واردات این محصول از سمت کشورهای صادرکننده تحریم هستیم ، بسیار حائز اهمیت میباشد.

معرفی شرکت های سازنده تایر ایرانی برای انواع ماشین های سبک و سنگین 


گروه صنعتی بارز 

گروه صنعتی بارز ، اولین کارخانه لاستیک سازی کشور میباشد. لاستیک بارز در بازار لاستیک ایران به وسیله کیفیت بالا و تکنولوژی بکار رفته در ساخت این محصول کم کم عنوان بهترین تایر ایرانی را به خود اختصاص داده است.

لاستیک دنا

شرکت لاستیک دنا در دسته کارخانه های قدیمی تولید لاستیک در کشور قرار دارد و تولید کننده لاستیک های ایرانی برای سایزهای سنگین و نیمه سنگین میباشد.

لاستیک پارس 

شرکت لاستیک پارس دارای انواع ایزو و گواهینامه های بین المللی از سازمان هایی نظیر استاندار ملی ، کیفیت صنایع خودروسازی در ایران و .... میباشد. محصولات اصلی این شرکت مختص به تایر های کامیونی و اتوبوسی و سواری در انواع مختلف میباشد.

کویر تایر 

شرکت کویر تایر از آغاز ورود به عرصه تولیدات داخلی تایر سیر صعودی تحولات موثر و چشمگیری در صنعت خودروسازی در کشور ایجاد کرده است.

یزد تایر 

در معرفی برترین لاستیک های ایرانی نام یزد تایر به علت استفاده از تکنولوژی های نوین در ساخت لاستیک به چشم میخورد. این شرکت از بهترین تولیدکنندگان لاستیک در ایران است و سری جدید تایرهای خود را با نام سری V و مشخصات تحمل حداکثر سرعت 240 km/h را ارائه میدهد.

گلدستون

مجتمع صنعتی آرتاویل تایرکه غالبا نام آن را با نام تجاری گلدستون شنیده اید ، با پیشینه کمی که داشته است توانسته با قرار گرفتن در لیست بهترین تولید کنندگان تایر ایرانی محصولات خود را به رخ بکشد. در معرفی برترین لاستیک های ایرانی نام لاستیک گلدستون با تولید انواع تایر های بایاس وانتی ، سنگین و کشاورزی و سواری دیده میشود.

ایران تایر 

ایران تایر با پیشینه حدود 56 سال فعالیت در حوزه تولید انواع لاستیک و تایر وانتی ، باری ، سواری و اتوبوسی اشاره میکنیم. انواع تایر و لاستیک های تولید شرکت ایران تایر با سایز های مختلف و مدلهای بایاس و تایر رادیکال نخی با نام تجاری ایران تایر عرضه میشود.

معرفی بهترین برندهای لاستیک های ایرانی

رتبه بندی کیفیت تایرهای ایرانی 

براساس نظرسنجی انجام شده از افرادی که تولیدات تایر داخلی را برای خودروهای خود انتخاب نموده اند یک لیست مشخصی با درصدهای ارزیابی شده توسط نظریات مشتریان با عنوان رتبه بندی کیفیت لاستیک های ایرانی جهت معرفی برترین تایرهای ایرانی به شرح زیر منتشر شده است.

  • تایر بارز (74%)
  • کویر تایر (10%)
  • یزد تایر (6.5%)
  • ایران تایر (5%)
  • تایر دنا (4.5%)

بهترین برندهای لاستیک های ایرانی کدامند؟

بهترین برند لاستیک ایرانی برای خودروهای ایرانی 

در این قسمت به معرفی بهترین تایرهای ایرانی برای خودروهایی مانند سمند ، پژو 206 ، پژو 405 و خودرو دنا میپردازیم .


بهترین لاستیک ایرانی برای خودرو سمند 

برطبق نظرسنجی انجام شده بهترین لاستیک برای خودرو سمند ، تایر بازر میباشد اما بهتر است برای خرید لاستیک مناسب خودرو با افراد مطلع مشورت نمایید


بهترین لاستیک ایرانی برای خودرو پژو 206

بهترین لاستیک ایرانی برای خودرو پژو 206 از دیدگاه دارندگان این خودرو تایر بارز | ایران تایر | یزد تایر | کویر تایر و گلدستون میباشد. میزان رضایت مشتریان در این خصوص در میان تایرهای ذکر شده ، بیشتر به سمت تایر بارز میباشد.


بهترین لاستیک ایرانی برای خودرو پژو 405

درمیان برترین تایرهای ایرانی میتوان به تایر بارز ، یزد تایر ، کویر تایر اشاره کرد.


بهترین لاستیک ایرانی برای خودرو دنا 

انتخاب لاستیک ایرانی برای دنا میتواند یکی از لاستیک های معرفی شده در لیست بهترین تایرهای ایرانی باشد. معرفی بهترین تایرهای ایرانی تا حد زیادی در انتخاب یک لاستیک مناسب برای اتومبیل افراد موثر بوده و از بروز حوادث ناگوار براساس کیفیت نامطلوب تایر خودرو میکاهد.

بهترین برندهای لاستیک های ایرانی کدامند؟
بازرگانی راد, پرستو پورموسی 14 بهمن 1400
این پست را به اشتراک بگذار
برچسب‌ها
ورود | ثبت نام افزودن نظر
همه چیز در مورد دنده مرده
دنده مرده از اصطلاحاتیست که توسط رانندگان مورد استفاده قرار میگیرد و برای بیان یک حالت در جعبه دنده خودرو بکار گرفته میشود.در این مقاله از بازرگانی راد به معرفی دنده مرده در رانندگی میپردازیم ... تا انتها همراهمان باشید.