ما را دنبال کنید
بهترین یخچال خودرو دنیا | یخچال ماشین نینکاسی
بازرگانی راد تنها نمایندگی انحصاری فروش یخچال ماشین نینکاسی (Ninkasi) در ایران

بهترین یخچال خودرو دنیا | یخچال ماشین نینکاسی


در مواقعی که قصد سفری طولانی دارید و علی الخصوص قرار بر این باشد به اماکنی سفر کنید که تهیه  خوراکی های مصرفی برایتان دشوار باشد، شما نیاز دارید وسیله ای به همراه داشته باشید که بتواند خوراکی های خود در آن نگه داری نمایید تا فاسد نشوند و هر زمانی که اراده کنید، یک نوشیدنی خنک داشته باشید. در این مطلب از بخش آی تی شرکت بازرگانی راد به معرفی یک یخچال ماشین با کیفیت و ایده آل متناسب با همه نیاز های شما میپردازیم ... با ما همراه باشید




یخچال خودرو چیست ؟

یخچال خودرو ، جعبه ای کوچک بوده که دارای کمپرسور یخچال میباشد و دمای آن را میتوان تنظیم کرد. حتی میتوانید مواد غذایی خود را در یخچال ماشین ، فریزر کنید. برای یخچال ماشین فرقی ندارد دمای محیط چند درجه است، شما دمای یخچال خود را در هر درجه ای که میخواهید، میتوانید تنظیم کنید. اگر شما واقعا نیاز به خرید یخچال خودرو دارید، حتما دقت کنید که مدل و برندی را خریداری نمایید که عملکردی کاملا شبیه یخچال داشته باشد. زیرا فقط در این صورت میتوان نیازهای شما را برطرف سازد. البته بدیهی است که یخچال خودرو ای که واقعا شبیه یخچال عمل بکند، قیمت بالاتری دارد. اما شما مطمئن هستید که یخچال خودرو شما، به نحو احسنت کار میکند و نیاز به خدماتی از قبیل، تعمیر و تعویض ندارد.


کاربردهای یخچال ماشین :

یخچال ماشین برای آن دسته افرادی که اهل سفرهای طولانی مدت هستند بسیار مناسب و کاربردی است. اکثر افراد ترجیح میدهند که در حین سفر، مواد غذایی با خود بردارند تا در زمان نیاز از آن استفاده نمایند. (ممکن است به منطقه ای سفر کنید که امکانات رفاهی در آن محدود است و شما نیاز دارید آذوقه خود را به همراه ببرید تا در هزینه ها صرفه جویی نمایید.) نگه داری این مواد غذایی بدون یخچال، علی الخصوص در فصول گرم سال، معضل بزرگی برای مسافران به همراه خواهد داشت که یخچال ماشین میتواند این مشکل حل کند.

صاحبان ماشین های سنگین و ماشین های بزرگ مانند کامیون و کامیونت ها | اتوبوس ها | تریلی ها | کمپر ها و کاروان و دارندگان ماشین آفرود، به واسطه شرایط شغلی یا وسیله نقلیه ای که دارند، دائما در سفر هستند، این افراد به شدت نیازمند یخچالی هستند که بتوانند نوشیدنی های خنک در آن قراردهند و در مواقع مورد نیاز از آن استفاده نمایند.

موضوع مهم دیگر، شما قبل از این که اقدام به خرید یخچال خودرو کنید بایستی هدف خود را از خرید یخچال خودرو مشخص کنید. به عنوان مثال اگر شما اهل سفر و کمپ هستید، باید یخچالی را انتخاب نمایید که علاوه بر خنک نگه داشتن مواد غذایی، قابلیت منجمد کردن آن ها را داشته باشد و از طرفی دیگر ابعاد آن نیز بزرگ باشد تا بتوانید مواد غذایی را به مدت طولانی در آن نگه دارید.

برای پاسخ به این نیازتان، شرکت بازرگانی راد نمایندگی انحصاری فروش یخچال ماشین برند نینکاسی ، یکی از بهترین برندها در حوزه تولید یخچال ماشین بر عهده گرفته است.


 یخچال خودرو نینکاسی ، بهترین یخچال خودرو دنیا


برند نینکاسی Ninkasi ترکیه دارای 23 سال تجربه در محصول و همچنین دانش تحقیق و توسعه (R&D)  در حوزه یخچال های ماشین بوده و با شرکت های معتبر در دنیا همکاری مینماید. محصولات برند نینکاسی در بازار کشورهای ژاپن، آلمان، انگلیس، نروژ و ایتالیا حضور دارند .

شرکت نینکاسی دارای گواهی استاندارد عملکرد   TSE EN ISO 15502 ، گواهی های استاندارد ایمنی TSE EN ISO 15502 و    EN60335-2-24 میباشد . تمامی یخچال های تولید شده توسط شرکت نینکاسی دارای یکسال گارانتی بی قید و شرط و همچنین پنج سال خدمات و پشتیبانی میباشد .

****************

یخچال ماشین نینکاسی محصولی انحصاری در کل ایران از شرکت بازرگانی راد

****************

 

معرفی یخچال های خودرو نین کاسی  

قبل از این که اقدام به خرید یخچال ماشین برای وسیله نقلیه خود بکنید، پیشنهاد میشود حتما ویژگی ها و مشخصات کامل یخچال ماشین نینکاسی را مطالعه کرده و سپس طبق نیاز خود ، اقدام به خرید نمایید. یخچال ماشین برند نینکاسی همگی دارای مشخصات فنی مشترک بوده و تنها تفاوت در ظرفیت و حجم آنهاست شما بسته به نیازتان میتوانید یخچال ماشین Ninkasi را انتخاب کرده و سفارش دهید...

یخچال ماشین برند نین کاسی  (Ninkasi) ساخت کشور ترکیه با حجم و اندازه های مختلف داخلی با بهترین کیفیت و پیشرفته ترین تکنولوژی تولید شده است. تمام یخچال های ماشین برند نین کاسی دارای ویژگی های خنک کننده و فریزر میباشند. این ویژگی های یخچال نین کاسی به همراه چندین ویژگی منحصر به فرد دیگر آن، نینکاسی را از میان تمام رقبا متمایز کرده. یخچال های کمپرسوردار برند نین کاسی جهت استفاده انواع ماشین های سنگین ، ماشین آفرود، اتومبیل های شخصی، اتوبوس، انواع ماشین های ترانزیت و کامیون و کامیونت، ماشین آلات صنعتی و ... مناسب میباشند .

این یخچال ها دارای سیستم های محافظتی میباشند که از انواع اتصال ها و ولتاژ بالا و پایین حفاظت کرده و همچنین مانع از خالی کردن باتری ماشین میشود .عایق بندی محصولات با پلی اورتان (Polyurethane) ، با ضخامت 45 میلیمتر و   چگالی  40 kg/dm3  (کیلوگرم بر دسی مترمکعب)، می‌باشد.   این یخچال ها در سفرهای طولانی و در روزهای گرم تابستان ، محصولات خود را خنک نگه میدارد! در یخچال ماشین   Ninkasi میتوانید غذای خود را در فاصله ای کمتر از یک ساعت فریز کنید. با سنسور شیب 30% برای وسیله نقلیه آفرود ، بدنه ضد زنگ و مصرف برق بسیار کم، برای استفاده همه وسایل نقلیه مناسب است

 


یخچال های ماشین برند نین کاسی چه ویژگی هایی دارند ؟


✅  دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط و 5 سال خدمات پس از فروش 

✅  دارای کمپرسور ( تکنولوژی کمپرسور نسل جدید آمریکایی ) 

✅  موتور بسیار قدرتمند با تکنولوژی آمریکا

✅  تنوع بالا در مدل ها و ظرفیت ها و اندازه های مختلف ( متناسب با خودرو شما )

✅  موتور کاملا بیصدا 

✅  کارکرد کاملا حرفه ای و صنعتی 

✅  قدرت کارکرد به صورت دائمی و بدون استراحت 

✅ مصرف برق پایین حتی در زمان خاموش بودن خودرو 

✅   قابل استفاده در خودروهای سبک و سنگین با برق 12 ولت و24 ولت   

✅  کار در شرایط سخت و آفرود و حرکت در جاده های ناهموار به دلیل تکنولوژی منحصر به فرد کمپرسور

✅  بدون نیاز به نصب و راه اندازی 

✅  مناسب برای کامیون ها و تریلی ها و ماشین آلات راهسازی و معدنی و آفرود ها و کمپر ها 

✅  توان برودتی بسیار بالا تا دمای 18- درجه سانتی گراد


یخچال های ماشین برند نین کاسی چه مزایایی دارد؟

1)    ظرفیت و فضای بزرگتر آن

2)    محفظه در باریک تر (اتلاف گرمای کمتر)

3)    عایق کاری بهتر (اتلاف گرمای کمتر)

4)      انجماد و کاهش دما در مدت زمان کمتر در مقایسه با سایر یخچال های ماشین

5)      مصرف برق کمتر

6)      قابل استفاده در مسافت های طولانی و همچنین زمان توقف طولانی تر

7)      عمر باتری بیشتر

8)      تعداد خرابی کمتر (نرخ شکست کمتر) برای مشتریان

9)      توزیع دمای همگن تر برای کاربران

 

راهنمای راه اندازی یخچال های خودرویی نینکاسی

با سلام، و تشکر از حسن انتخاب شما برای خریداری یخچال فریزرهای خودرویی نینکاسی، برایتان همواره سلامتی و دلخوشی آرزومندیم. در ادامه به نکات و آیتمهای مهمی خواهیم پرداخت که در راه اندازی و استفاده از این محصولات باید رعایت گردد. 

برق رسانی اولیه:

مهم ترین نکته در استفاده از این یخچالها برق رسانی درست و مناسب است. این یخچالها دارای سیستمهای هوشمند بوده و دارای عملکردهای محافظتی و مراقبتی هستند، لذا با هر نوع برق دهی کار نخواهند کرد. طراحی اولیه و پایه برای استفاده و اتصال به جا فندکی خودروها میباشد، ولیکن متاسفانه بسیاری از خودروهای ساخت داخل و برخی از خودروهای خارجی، برق رسانی خوبی در جافندکی خود ندارند. لذا اگر بعد از وصل کردن به جافندکی، دیدید که یخچال کار نمیکند و یا آلارم برق رسانی میدهد (آلارم برق رسانی: روشن نشدن چراغ آبی کمپرسور و چشمک زدن چراغ قرمز)، در این موقع به نحو ذیل عمل کنید: 

کابلی با سطح مقطع 4، را توسط سرکابل و سرسیم مناسب به مثبت و منفی باتری خودرو وصل کرده و به یخچال برسانید. در مسیر از فیوزی با کیفیت، که ظرفیت 20 آمپر داشته باشد، استفاده بفرمایید. توجه کنید که هر دوی مثبت و منفی از سر باتری گرفته شود و از منفی بدنه خودرو و امثالهم استفاده نشود. برای انجام این کار بهتر است از خدمات یک سیم کش ماهر بهره مند شوید. 

                      

خنک کردن پله به پله: 

یکی دیگر از نکات مهم در نحوه خنک کردن اولیه است، یعنی در ابتدای شروع به کار یخچال، نحوه خنک کردن باید پله پله کاهش یابد و در ابتدا نباید روی دماهای پایین مثل منفی 10 درجه تنظیم شود. در صورت چنان کاری، کمپروسور یخچال باید مدت زمان بسیار زیادی کار کند تا از دمای محیط به دمای منفی 10 درجه برسد، که در این صورت یخچال خطای کارکرد مداوم (Overload)، را داده و صدای بوق شنیده شده و پنل یخچال روشن خاموش خواهد شد. و چراغ قرمز هم چشمک خواهد زد.

بنابراین دما را در ابتدا روی مثبت 10 درجه (روی عدد 1 در مدل های آنالوگ)، قرار دهید، سپس منتظر بمانید تا کمپرسور شروع به کار کرده و چراغ آبی روشن شود، در این حالت یخچال دما را کاهش داده و به آن دما رسیده و اتومات خواهد کرد. مدتی صبر بفرمایید تا موتور و کمپرسور استراحت کند. سپس، یک پله دیگر دما را کاهش دهید، مثلا به مثبت 4 درجه و یا عدد 2 در آنالوگ ها تنظیم کنید، و این روال را ادامه دهید تا به دمای مطلوب برسید. 

توجه کنید که روش کاهش دمای پله به پله در زمانی که یخچال برای مدت زمان زیادی خاموش بوده (و یخچال با محیط هم دما شده) نیز صادق است. 

توجه مهم: بهترین روش قرار دادن وسایل در داخل یخچال، استفاده از سبد ها و ظروف نگه دارنده میباشد تا بدین وسیله اقلام داخل یخچال بتوانند به خوبی خنک شوند. یعنی، وسایل در داخل کیسه های نایلونی، در داخل یخچل روی هم تلمبار نشود. 

توجه مهم: قسمت مشکی رنگِ بدنه یخچال، جایی است که موتور، کمپرسور و فن ها قرار دارند، لذا این قسمت باید فضایی برای تهویه و گردش هوا داشته باشد. از گذاشتن و کیپ کردن وسایل در اطراف این قسمت خودداری شود
                              

بازرگانی راد تنها مرجع اختصاصی فروش یخچال خودرو برند نینکاسی در ایران


یخچال ماشین نینکاسی محصولی انحصاری در کل ایران از شرکت بازرگانی راد


برای خرید انواع یخچال خودرو نین کاسی در ظرفیتهای مختلف با


      قیمت کاملا رقابتی با کارشناسان فروش ما در تماس باشید:


                     خط ویژه : 02128421237


منبع : گروه آی تی بازرگانی راد 

بهترین یخچال خودرو دنیا | یخچال ماشین نینکاسی
بازرگانی راد, پرستو پورموسی 05 تیر 1400
این پست را به اشتراک بگذار
برچسب‌ها
ورود | ثبت نام افزودن نظر
بهترین استارت پژو 405
استارت خودرو پژو 405 به گونه‌ای است که معمولا نسبت به سایر قطعات سریع‌ تر خراب شده و نیاز به تعویض پیدا می کند. ما در این مقاله شما را با تمام اطلاعات مورد نیاز درباره استارت آن آشنا میکنیم.