ما را دنبال کنید
خبر انتشار سایت
وب سایت بازرگانی راد راه اندازی شد!
خوشحالیم به اطلاع مشتریان و همکاران خود برسانیم، وب سایت رسمی بازرگانی راد منتشر و از این پس در دسترس شماست.
این وب سایت جهت ارتقاء بهره وری و ایجاد ارتباط موثر و آنلاین با مشتریان و همکاران طراحی شده و هدف از آن معرفی بیش از پیش خدمات بازرگانی راد به مشتریان و بازار هدف می باشد.
در این وب سایت سعی شده است با معرفی این شرکت، بستری مناسب برای افزایش همکاری ها و نیز توسعه بازار فراهم گردد.
این وب سایت با ظاهر گرافیکی زیبا و نرم افزارهای قدرتمند، امکان سفارش اینترنتی را به صورت آنلاین برای مشتریان فراهم کرده و جدیدترین محصولات و خدمات را نیز در معرض دید کاربران قرار می دهد.

یکی دیگر از امکانات پیشرفته این سایت امکان همکاری در فروش میباشد . یعنی از تمام شهرهای کشور هر کسی میتواند بعنوان بازاریاب و فروشنده و نماینده شرکت با ما همکاری نماید و هر فروشی که از سایت انجام دهد بصورت اتوماتیک پورسانت فروش و درصد نمایندگی به حساب ایشان واریز میگردد . در این مدل همکاری که شیوه ای بسیار مدرن و پیشرفته در دیجیتال مارکتینگ است تمام مراحل پیش و پس از فروش و ارسال به عهده شرکت بازرگانی راد میباشد .
لازم به ذکر است که از هر شهر به تعداد بسیار محدودی نماینده همکار جذب خواهد شد .

شهرهای کوچک و روستا : یکنفر  -  شهرهای متوسط : دو نفر  -  شهرهای بزرگ : سه نفر  -  شهرهای مرکز استان : سه الی پنج نفر  -  شهر تهران : 30 نفر

به جمع همکاران فروش بازرگانی راد بپیوندید
خبر انتشار سایت
بازرگانی راد, مدیر سیستم 12 خرداد 1398
این پست را به اشتراک بگذار
ورود | ثبت نام افزودن نظر
طول عمر لوازم یدکی خودرو
قطعات مختلف خودرو مدام در حال فرسایش میباشند این امر باعث میشود تا هرکدام از قطعات خودرو روزی از کار بیفتد بنابراین در زمان خرابی هرکدام بایستی نسبت به تعویض آن با لوازم یدکی اقدام کرد