ما را دنبال کنید
بهترین برندهای استارت خودرو در بازار کدامست؟
بازرگانی راد لیستی از بهترین برندهای استارت خودرو را برای شما فراهم کرده که کار شما را برای خرید راحت تر می کند ... با ما همراه باشید

بهترین برندهای استارت خودرو

همان طور که می دانید امروزه با پیشرفت علم فناوری و افزایش تقاضا برای استفاده از استارت ها، انواع استارت های گوناگون تولید شده است که هر کدام دارای ویژگی های متفاوت می باشند. علاوه بر این شرکت های مختلف نیز دست به تولید استارات های گوناگونی زدند، و این شرایط سبب شده است که فرد زمانی می خواد دست به خرید استات بزند، سردرگم می شود. علاوه بر این اغلب ما به دنبال این هستیم که بهترین برند استارت خودرو را خریداری کنیم.

استارت پژو 405 عظام
اما شناخت برند ها در بین انبوه شرکت ها بسیار دشوار می باشد. ولی با این وجود ما با تحقیق های زیادی که در بازار انجام داده ایم لیستی از بهترین برندهای استارت خودرو را برای شما فراهم کرده ایم که کار شما را برای خرید راحت تر می کند. بنابراین اگر می خواهید بهترین برندهای استارت خودرو را بشناسید مقاله ما را دنبال کنید.

استارت برند خارجی بخریم یا ایرانی؟

در بین بهترین برندهای استارت خودرو هم برند ایرانی وجود دارد و هم اینکه شرکت های خارجی در این بازار نقش موثری را ایفا می کنند.

اما خیلی از افراد سوال می پرسند که از برند ایرانی استفاده کنیم یا اینکه خارجی ها بهترند. اما در جواب این سوال باید گفت که هر دو نوع می توانند عملکرد خوبی داشته باشند به شرطی که شما برند اصلی را خریداری کنید. البته برای شناخت برند اصلی لازم است چند نکته را بدانید که در این رابطه به شما پیشنهاد می کنم حتما مقاله استارت خودرو و انواع آن را مطالعه نمایید.

نکنه ای که باید بدانید این است که اگر شما از برندهای خارجی یا ایرانی خرید کرده اید و عملکرد مناسبی ندیده اید مبنای بد بودن همه برند های خارجی یا ایرانی نیست. بلکه ممکن است شما از برند نامرغوب یا تقلبی استفاده کرده اید. بنابراین لازم است شما حتما بهترین برند های استارت خودرو را بشناسید. خب پس بریم بهتربن برندهای استارت ماشین  را بررسی کنیم.
استارت پیکان کروز

بهترین برندهای استارت کدام اند؟

در این قسمت مقاله به بعضی از بهترین برندهای استارت خودرو که در بازار ایران و فروشگاه بازرگانی راد وجود دارند اشاره می کنیم:

1.الدورا

اغلب کسانی که جهت خرید استارت و سایر لوازم یدکی به فروشگاه رفته اند، حتما اسم برند الدورا را شنیده اند. این برند که در سال 1384 کار خود را آغاز کرده است، امروزه سطح بالای از فروش را در بازار به خود اختصاص داده است. شعار برند الدورا ندای اطمینان می باشد. استارت های تولیدی این برند از کیفیت بسیار بالای برخوردار هستند، و با اطمینان بالا می توان گفت خرید استارت الدورا، سالیان زیادی شما را از خرابی های ناشی از این قطعه بیمه می کند.

2.امکو

از جمله برندهای معروف در بازار که اقدام به تولید استارت خودرو می کند، امکو است. این شرکت سالیان زیادی است که در بازار ایران فعالیت می کند و لیست بلند بالایی از قطعات مختلف ماشین را تولید می کند. از نظر کیفیت باید گفت این شرکت حرف اول را می زند. استارت های تولیدی این برند برای انواع ماشین ایرانی مانند پیکان، پژو 405، پژو پارس و دیگر خودروهای ایرانی می باشد. تاریخ تاسیس امکو به سال ۹۰ بر می گردد ولی به سبب بهره گیری از مهندسان و تکنسین های مجرب در تمام کشور، باعث شده است رشد بسیار عالی را در تولید محصول با کیفیت داشته باشد.

3. استارت ایساکو

این شرکت فعالیت تولید قطعات خودرو را در سال 1356 شروع کرد و طی سالیان گذشته محصولات آن در بین مردم از  محبوبیت خاصی برخوردار شده است. این شرکت تمامی استارت های خودروهای داخلی را تولید می کند. همه ای استارت های این برند دارای گارانتی می باشند. و می توان آن ها را به عنوان یکی از بهترین برندهای استارت خودرو دانست.

4. استارت عظام

عظام یک مجموعه و گروه تولیدی قطعات خودرو می باشد که از 12 شرکت تشکیل شده است. که یکی از قطعات تولیدی آن استارت خودرو است. میزان رضایت عمومی اکثر کسانی که از قطعات این شرکت استفاده کرده اند، بسیار بالا می باشد. این شرکت از سال 1376 شروع به کار کرده است، و در حال حاضر نیز از معتبر ترین برندهای لوازم یدکی در ایران می باشد. علاوه بر این استارت های این برند را نیز می توان جزو بهترین ها دانست چرا که کیفیت آن نیز مشابه سایر قطعات این شرکت بسیار بالا می باشد.

منبع :گروه آی تی وبسایت بازرگانی راد 

بهترین برندهای استارت خودرو در بازار کدامست؟
بازرگانی راد, پرستو پورموسی 07 شهریور 1400
این پست را به اشتراک بگذار
برچسب‌ها
ورود | ثبت نام افزودن نظر
بهترین یخچال خودرو دنیا | یخچال ماشین نینکاسی
بازرگانی راد تنها نمایندگی انحصاری فروش یخچال ماشین نینکاسی (Ninkasi) در ایران