برای شرکت های بزرگ تدارکات و تامین مواد، تاثیر گذاری همه چیز است؟
زمانی
که یک بیزینس یک شبکه توزیع را در سطح بین الملی اداره می کند، هر ثانیه
با ارزش است و هر مرحله عملیات باید بهینه شده باشد. هر تغییری در روند کار
باید با دقت انجام گیرد. وگرنه نتیجه فاجعه بار خواهد بود.
در طی چنین
عملیات وسیعی، برای تداوم در فضای رقابتی و جمع آوری اطلاعات برای تصمیمات
مهم و برنامه ریزی، یک برنامه کاربردی منابع انسانی یا همان نرم افزار erp،
یک لاکچری نیست، بلکه نیازی حیاتی محسوب می شود. یک نرم افزار ای آر پی
باید مطابق با زمینه کاری و نیاز سازمان قابل تنظیم باشد، قوی و پیاده سازی
آن نیاز آسان باشد.
ای آر پی سفارش بزرگی است که در قالب یک محصول که مناسب برای همه راه کارها می باشد،
ارائه می گردد. برای کمپانی هایی همچون تویوتا ای آر پی اصلی شان دارای یک
ضعف بزرگ بود: آن ها نمی توانستند به سرعت ویژگی های جدیدی را برای تنظیم
نیازهای شرکت تغییر دهند.
سریل کاتت مدیر بخش تامین مواد تویوتا در مصاحبه ای با اودو می گوید:
“در بازار تهاجمی و رقابتی امروز نمی توانیم بی پروا سرمایه گذاری های بزرگ را ریسک کنیم. ما نیاز بسیار سریع به برگشت سرمایه داشتیم و یک ERP سنتی قطعا یک راه حل خوب برای ما نبود."
چرا گروه تویوتا ادوو را به عنوان نرم افزار ای آر پی انتخاب کرده است؟