ما را دنبال کنید
قیمت شاه فنر نیسان و عوامل وابسته به قیمت گذاری آن
قیمت شاه فنر نیسان به کیفیت و ساختار آن بستگی دارد به همین دلیل برای این که قطعه ای باکیفیت تر داشته باشید بهتر است که کمی هزینه بیشتری کرده و این محصول را از مراکز معتبر خریداری کنید

قیمت شاه فنر نیسان

همانطور که میدانید قطعات بسیاری در خودرو وجود دارد که به تعادل و استقامت خودرو کمک فراوانی میکند یکی از این قطعات مهم و کاربردی شاه فنر میباشد در این مقاله از گروه سئو بازرگانی راد ابتدا به معرفی این قطعه و سپس به طور تخصصی به بررسی قیمت شاه فنر نیسان میپردازیم ... تا انتها همراه باشید ...

شاه فنر خودرو چیست ؟
شاه فنر نیسان سایپا 9 میل

شاه فنر نقش تعادل ماشین را برعهده داشته و در ماشین های مختلف، این قطعه متفاوت است و هرکدام سایز و ابعاد متفاوتی دارد و به عواملی مانند ارتفاع خودرو با زمین بستگی دارد به عنوان مثال در خودرو های نیم شاسی و متوسط ، شاه فنر کوتاه بوده و در شاسی بلند یا شاسی کامل ، شاه فنر این فنر ارتفاع بلند تری داشته و در بالاتر بسته میشود. در نتیجه میتوان گفت هر خودرویی شاه فنر خود را داشته و اصلا قابل استفاده برای یکدیگر نمیباشد.

 

انواع شاه فنر خودرو 

همانطور که گفته شد خودرو ها شاه فنر های متفاوتی دارند ؛ فنرهای خودرو طبق بنزینی بودن خودرو یا دوگانه بودن آن متفاوت بوده و شاه فنرهایی که روی خودرو های گازسوز قرار دارند از ارتفاع و قدرت بالاتری برخوردار بوده و زیرا مخزن گاز در عقب ماشین باعث فشار بیشتری به کمک فنر ها شده که این شاه فنرها ، مقداری از بار را کاسته و کمک بیشتری به کمک فنر میکند.

 قیمت شاه فنر نیسان سایپا

 

فروش شاه فنر نیسان 

فروش با بهترین قیمت شاه فنر نیسان از برترین برندهای بازار به صورت عمده و خرده فقط در هایپر مارکت بزرگ بازرگانی راد ، فروش شاه فنر نیسان اصل اورجینال با نازلترین قیمت در بازرگانی راد، قبل از اقدام به خرید این قطعه لازم است چند نکته را بررسی کنیم . بازرگانی راد مفتخر است جهت اطلاع بیشتر شما عزیزان از شاه فنر و نحوه کارکردش اطلاعات جامع و کاملی را در اختیارتان قرار دهد.

شاه فنر نیسان 

شاه فنر نیسان از جمله فنرهای پرکاربرد در خودرو علی الخصوص خودروهای باری مانند نیسان و خودرهای سنگین بشمار میرود. خودرو نیسان دارای اکسلی پیچیده داشته و بخشی از وزن خودرو به شاه فنر وارد میشود. شاه فنر نیسان با انواع تسمه فولادی ساخته شده و این قطعه در تعادل خودروها نقش مهمی داشته و مقاومت آن نسبت به بارهای اضافه ، بالا میرود.

قیمت شاه فنر نیسان

قیمت شاه فنر نیسان به کیفیت و ساختار آن بستگی دارد به همین دلیل برای این که قطعه ای باکیفیت تر داشته باشید بهتر است که کمی هزینه بیشتری کرده و این محصول را از مراکز معتبر خریداری کنید. به طور کلی می توان گفت کیفیت، مواد به کار رفته، ابعاد، قدرت، جنس و ... از جمله عواملی است که بر روی قیمت این محصول تاثیر می گذارد. معمولا قیمت شاه فنرها و دیگر قطعات خودرو براساس قیمت بازار میباشد و این امر نیز به تغییرات و نوسان ارز و دلار بستگی دارد.

 تصویر شاه فنر نیسان سایپا

عرضه کننده شاه فنر نیسان در بازار قطعات خودرو ایران

بازرگانی راد عرضه کننده شاه فنر نیسان در بازار قطعات خودرو ایران بوده و عرضه این محصول با سفارش و درخواست مشتریان و مصرف کنندگان انجام میشود همچنین شاه فنر های سایر خودرو ها و دیگر قطعات یدکی خودرو به صورت عمده و کلی در بازرگانی راد موجود میباشد و همکاران و عمده خریداران میتوانند قطعات مورد نیاز خود را از بازرگانی راد در بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت تهیه نمایند ... سابقه درخشان بیش از دو دهه بازرگانی راد در تامین قطعات خودرو باعث جلب رضایت میلیون ها مشتری و تامین کننده ها شده است و این بزرگترین رسالت تیم بزرگ هایپرمارکت بازرگانی راد میباشد.

 منبع : گروه سئو وبسایت بازرگانی راد 

 

قیمت شاه فنر نیسان و عوامل وابسته به قیمت گذاری آن
بازرگانی راد, پرستو پورموسی 24 مهر 1400
این پست را به اشتراک بگذار
ورود | ثبت نام افزودن نظر
عوامل موثر در قیمت آفتامات دینام پراید
قیمت آفتامات دینام پراید به کیفیت و ساختار آن بستگی دارد به همین دلیل برای این که قطعه ای باکیفیت تر داشته باشید بهتر است که کمی هزینه بیشتری کرده و این محصول را از مراکز معتبر خریداری کنید