ما را دنبال کنید
بورس لوازم یدکی خودرو
در این مقاله از گروه سئو وبسایت بازرگانی راد به معرفی بورس لوازم یدکی خودرو و بزرگترین هایپرمارکت قطعات یدکی خودرو در ایران میپردازیم ، تا انتها همراه باشید

بورس لوازم یدکی خودرو

احتمالا شمایی که دارنده خودرو شخصی هستید و در هنگام خرابی خودرو نمیدانید قطعات یدکی اصل و با کیفیت را از کجا خریداری نمایید و به قطعات یدکی خودروتان نیاز دارید بایستی از مجموعه ای خرید نمایید که از خریدتان مطمئن باشید. در این مقاله از گروه سئو وبسایت بازرگانی راد به معرفی بورس لوازم یدکی خودرو و بزرگترین هایپرمارکت قطعات یدکی خودرو در ایران میپردازیم ، تا انتها همراه باشید .

 

خرید مطمئن از فروشگاه تخصصی قطعات و لوازم یدکی خودرو 

همانطور که میدانید در بازار قطعات خودرو چندین مجموعه ( بزرگ و کوچک )   به فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو مشغولند و به طور تخصصی بر روی یک یا دو برند مشغول به کار است و اما اگر بخواهیم به مجموعه ای عنوان " بورس لوازم یدکی خودرو " بدهیم بایستی سه شاخصه مهم را در نظر بگیریم :

·         تنوع گروه کالایی

·         تنوع برند

·         فعالیت در تمامی ردیف های خودرویی

 

در کل فعالیت در زمینه تخصصی قطعات و لوازم یدکی خودرو این است که علاوه بر قطعات خودروهای تولید داخلی، به فروش قطعات خودروهای خارجی بپردازند. فروشگاه بازرگانی راد ، بزرگترین هایپرمارکت قطعات خودرو با تجربه بیش از دو دهه ، بزرگترین آنلاین شاپ قطعات خودرو در ایران است .

 

فروشگاه بازرگانی راد ، اولین و بزرگترین هایپرمارکت قطعات خودرو در ایران 

شرکت بازرگانی راد بزرگترین هایپرمارکت عمده فروشی قطعات خودرو در کشور با بیش از 20000 قلم کالا ، بزرگترین شرکت فروش قطعات خودرو در ایران میباشد البته هدف گذاری این شرکت رسیدن به 120000 قلم کالاست که به سرعت در حال افزایش موجودی کالا هستیم. تمامی برند ها ، تولید کنندگان و واردکنندگان کوچک و بزرگ در این هایپرمارکت حضور دارند.

 

بزرگترین مرجع فروش قطعات خودرو در ایران 

بازرگانی راد با فراهم آوردن امکان حضور تمام تولید کنندگان و برندها در این مجموعه ، مرجع فروش قطعات خودرو میباشد و همین اقدام باعث ایجاد رقابت سالم میان تولید کنندگان شده است و این کار باعث کاهش قیمت ها و افزایش کیفیت و و نهایتا موجب ایجاد منافع بیشتر برای مصرف کنندگان گرامی خواهد شد .

تامین کننده قطعات خودرو

شرکت بازرگانی راد با تأمین کردن قطعات و لوازم یدکی انواع خودروها ،  تامین کننده قطعات خودرو میباشد که با قیمتی ارزان‌تر در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد. شفافیت فرآیند خرید ، قابل ردیابی بودن سفارش ، ارسال سریع و سایر خدمات ما باعث شده تا خدمات مدنظر سریع‌تر و با اطمینان بیشتری نسبت به بازار سنتی در اختیار مشتری نهایی قرار گیرد.

وارد کننده لوازم یدکی خودرو 

شرکت بازرگانی راد وارد کننده لوازم یدکی خودرو میباشد بازرگانی راد یکی از بزرگترین وارد کنندگان لوازم یدکی خودرو میباشد و شما میتوانید سفارش محصول خود را به صورت آنلاین یا تلفنی در این سایت به ثبت برسانید . تخصص شرکت بازرگانی راد واردات لوازم یدکی خودروهای خارجی اصل میباشد. در این روزها که به سختی میتوان لوازم اصل را خریداری کرد ، بهترین گزینه ، سفارش محصول از نمایندگی اصلی خودرو در کشور میباشد . تیم بزرگ بازرگانی راد شما را در این راه یاری میکند تا محصولی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تحویل بگیرید. استقبال قابل توجه شما عزیزان و کیفیت نامرغوب قطعات یدکی موجود در بازار ، موجب گردآوری طیف وسیعی از محصولات در این شرکت شده است.                                                        

از کجا قطعات یدکی خودرومان را خریداری کنیم ؟ 

این روزها افزایش قیمت لوازم یدکی خودرو از یک سو و سرازیر شدن محصولات تقلبی و تاثیر منفی آن ها روی عملکرد خودرو ها از سویی دیگر موجب شده حساسیت مالکان خودرو در خرید لوازم یدکی بیشتر شود و مقایسه یک قطعه در فروشگاه های مختلف در سطح شهر امکان دارد وقت زیادی بگیرد اما خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر علاوه بر امکان مقایسه ، موجب صرفه جویی در وقت نیز میشود.ارزانی همیشه نشان از بی کیفیت بودن کالا نیست ، گاهی قیمت پایین یک محصول ناشی از حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده است در شرکت بازرگانی راد با ایجاد یک هایپرمارکت آنلاین توانسته تنوع وسیعی از برند ها و کالا ها را در یک جا جمع کند تمامی کالاهای وبسایت بازرگانی راد خرید مستقیم از درب کارخانه است.

راهنمای خرید عمده لوازم یدکی از بازرگانی راد

کافیست با شماره های درج شده در وبسایت بازرگانی راد تماس حاصل نمایید تا لیست لوازم یدکی خدمت شما همکاران گرامی ارسال شود و سپس با توجه به کسری فروشگاه خود اقدام به ثبت سفارش نمایید . بازرگانی راد در کوتاه ترین زمان برای شما فاکتور صادر کرده و پس از پرداخت پیش فاکتور ، کالا شما در انبار بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال میشود.

هرچند در بازرگانی راد کوشیده ایم بهترین‌ها را به آسان ترین و شفاف‌ترین شکل ممکن ارائه دهیم ولی همواره منتظر شنیدن پیشنهادات شما کاربران عزیز جهت ارتقا و بهبود ارائه خدمات در بخش‌های مختلف هستیم.مشتاقانه منتظر نظرات و انتقادات همه همکاران و مشتریان عزیز هستیم و صمیمانه تقاضا داریم در این راه همراه و کمک ما باشید


بورس لوازم یدکی خودرو
بازرگانی راد, پرستو پورموسی 15 آبان 1400
این پست را به اشتراک بگذار
ورود | ثبت نام افزودن نظر
لیست لوازم یدکی خودرو
در این مقاله از گروه سئو وبسایت بازرگانی راد به معرفی لیست لوازم یدکی خودرو میپردازیم ... تا انتها همراه باشید.